תקשורת ומדיה

יוסף חדאד מתפוצץ: "הוא חי על חשבוננו כנציג ציבור. בושה וחרפה"

יוסף חדאד תקף את עבד אל מאלכ דהאמשה, חבר הכנסת לשעבר ממפלגת רע"מ בחשבון האינסטגרם שלו. יוסף חדאד: "הוא אמר בריאיון שה-7 באוקטובר היית מתקפה לגיטימית של חמאס, שחמאס לא רצח אזרחים ולא אנס נשים ואלו המצאות בלבד"

מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום אינסטגרם/ יוסף חדאד)
יוסף חדאד, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", תקף את עבד אל מאלכ דהאמשה, חבר הכנסת לשעבר ממפלגת רע"מ בחשבון האינסטגרם שלו.  לטענת חדאד, חבר הכנסת לשעבר ממפלגת רע"מ ציין במהלך הריאיון כי ה-7 באוקטובר הייתה מתקפה לגיטימית של חמאס.
חדאד פרסם את תמונתו של עבד אל מאלכ דהאמשה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "חבר הכנסת לשעבר ממפלגת רע"מ, עבד אל מאלכ דהאמשה, אמר בריאיון שה-7 באוקטובר הייתה מתקפה לגיטימית של חמאס, שחמאס לא רצח אזרחים ולא אנס נשים ואלו המצאות בלבד ובנוסף שהחטופים הם שבויי מלחמה".

(צילום: yosephhaddad@)
פעיל ההסברה יוסף חדאד המשיך לתקוף את ח"כ לשעבר ממפלגת רע"מ וכתב: "אוסף השקרים וההסתה הזו מגיעים מח"כ לשעבר, אדם שחי על חשבוננו כנציג ציבור ומקבל עד היום את הפנסיה שלו מהמדינה והוא מגיע מהמפלגה שסומנה כאן כתקווה לשותפות, אבל עובדתית לא מגנה את הדברים החמורים שלו".
עוד ציין פעיל ההסברה המוערך בפני עוקביו: "אני מזכיר שבטבח הזה גם נרצחו ונחטפו ערבים ישראלים אז האמירות שלו בגיבוי השתיקה של המפלגה הן לא רק נגד המדינה שלנו, הן גם נגד החברה הערבית ישראלית. בושה וחרפה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה