ויראלי

יוסף חדאד מתפוצץ: "משרתת את האויב, יורקת בפנים של הלוחמים"

 מנכ''לית ארגון 'בצלם' יולי נובק, תקפה את מדינת ישראל בדיון במועצת הביטחון של האו''ם בנושא החטופים. בתגובה, יוסף חדאד תקף: "זה פשוט הזוי ולא נתפס. זו הסתה, אלו שקרים מסוכנים. אם למדינה הזו יש טיפת כבוד - תסגרו כבר את הארגון האנטי ישראלי הזה ותשללו את האזרחות מהחצופה הצבועה שטופת השנאה הזו!!!"
מערכת ice |  2
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
במהלך דיון במועצת הביטחון של האו''ם בנושא החטופים הישראלים ברצועת עזה בשבי החמאס, עלתה לדבר בשיחת וידאו מנכ''לית ארגון 'בצלם' יולי נובק, שם, במקום להדגיש את עניין החטופים, בחרה להתבטא באמירות מקוממות במיוחד, אחרי שבין היתר טענה כי לאחר מתקפת השבעה באוקטובר הממשלה "מנצלת באופן ציני את הטראומה הקולקטיבית שלנו על מנת לקדם את מטרתה לקרקע את שליטתה בכל שטחי ישראל".
מי שממש לא אהב את דבריה הבזויים של נובק הוא פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהעלה היום (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תקף את מנכ''לית ארגון 'בצלם'. תחילה, כתב חדאד: "זו מנכ"לית בצלם, קוראים לה יולי נובק ואתמול בדיון במועצת הביטחון של האו"ם בנושא מצב החטופים היא עלתה לדבר ופשוט תקפה את מדינת ישראל!! כן, בדיון על החטופים!".
חדאד המשיך: "מה היא אמרה למשל? שמדינת ישראל מנצלת באופן ציני את 7.10, מנהלת מלחמה נגד כל הפלסטינים ושהצבא שלנו מבצע פשעי מלחמה על בסיס כמעט יומי! אתם מבינים את הטירוף?! זו לא דוברת חמאס, זו אזרחית ישראל, יהודייה, תושבת המדינה!!!".
"היא עוד האשימה את ישראל שמרעיבה את תושבי עזה למרות כל הסיוע ההומניטרי שאנחנו מכניסים ועוד כשרגעים לפני כן התפרסם שעדן ירושלמי חטופה שנרצחה בשבי הגיעה לתת משקל ושקלה 36 קילו בלבד כשהיא בת 24- זו הרעבה!! זו הזנחה!! וכל הדיון הזה אני מזכיר- בנושא החטופים... אך מבחינת יולי רק ישראל אשמה בהכל".
חדאד הוסיף ותקף: "זה פשוט הזוי ולא נתפס. אני בעד חופש ביטוי - אבל זה לא חופש ביטוי- זו הסתה, אלו שקרים מסוכנים, זה לשרת את האויב שלנו בזמן מלחמה, זו יריקה בפנים של הלוחמים שלנו, של משפחות השכול, של החטופים ומשפחותיהם, של כל ישראלי וישראלית!!! אם למדינה הזו יש טיפת כבוד, טיפה אחת - תסגרו כבר את הארגון האנטי ישראלי הזה ותשללו את האזרחות מהחצופה הצבועה שטופת השנאה הזו!!!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "מנכלית"
    באנדי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ושותפיה רוצים להבטיח קבלת כספים ,ולא מעניין אותה אם עשתה נזק או פגעה בטחון המדינה, ללכלך באותם בצורה גלויה כל כך נועדה לשכנע את ''נותני הכסף' לתחזוקת הארגון .
    סגור
  • 1.
    .
    פולי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להעיף אותם מעבר לגבול
    סגור