תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ: "בשביל מערכת המשפט המושחתת הזאת פירקו את צה"ל"

חשיפת ההקלטות של אביחי מנדלבליט ואפי נווה במהדורת חדשות 12, עוררה מהומה גדולה ברשת וגרמה לרבים מאנשי התקשורת המזוהים עם הימין להזדעק: "אם אני מבין נכון אז השופטים האלה אמורים לקבוע מי יכהן בוועדת החקירה הממלכתית", עקץ ינון מגל

מערכת ice |  1
ינון מגל (צילום פלאש 90)
על פי ההקלטות שהשמיע עמית סגל במהדורה המרכזית של חדשות 12, עולה כי יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נווה, והיועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט, שיתפו פעולה במינויו של מנדלבליט ליועמ"ש.
בשיחות אישיות בין השניים נווה נשמע מתרברב בפני מנדלבליט כיצד נציג לשכת עורכי הדין בוועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש פועל לטובתו ודואג להסתיר לכאורה את מערכת היחסים בין השניים.
בנוסף, על פי ההקלטות, נווה חשף לכאורה בפני מנדלבליט פרטים חסויים מתוך דיוני ועדת האיתור. עוד עולה כי היועמ"ש לשעבר זכה לתמיכת הפרקליטות בבג"צ, למרות שפתחה נגדו קודם לכן בחקירה פלילית, רק כדי לחסום את מינויו של גיא רוטקופף, איש שנלחם באקטיביזם המשפטי.
החשיפה של סגל, עוררה תגובות רבות ברשת X מצד עיתונאים ואנשים המזוהים עם הימין:
איש התקשורת, ינון מגל, כתב בשרשרת ציוצים: "יריב לוין צדק... רק שתבינו מול איזו מערכת משפט נתניהו מתמודד... ולחשוב שבשביל מערכת המשפט המושחתת הזאת הם פירקו את צה"ל ואת המדינה".
מגל המשיך ועקץ את המערכת המשפטית: "אם אני מבין נכון אז השופטים האלה אמורים לקבוע מי יכהן בוועדת החקירה הממלכתית".
עיתונאית כאן 11, איילה חסון, צייצה כי החשיפה המטלטלת של סגל לא הפתיעה אותה. והטיחה במנדלבליט: "בושה של שומר סף".
בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, אף שיתף ציוץ של העיתונאי אראל סגל בו כתב: "ועדת חקירה בראשות שופט עליון תהיה ועדת מריחה. בית המשפט העליון צריך לשבת על הספסל יחד עם הממשלה והצבא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ובטוח ש13,12 יעבדו לקבור את הידיעה הזו. (ל"ת)
    12,13 תקשורת פוליטית 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור