ויראלי

עמית סגל בחשיפה מטלטלת: "לרסק ולבנות מחדש. עכשיו"

העיתונאי חשף בחדשות 12 את ההקלטות שהתפרסו על פני שנים של אביחי מנדלבליט, השר קרעי תקף: "מנדלבליט ושי ניצן הפכו את החוק לכלי שרת בידיהם, תוך ניצול כוחם לרעה להשגת מטרותיהם. פרקליט מדינה, יועמ"ש, יו"ר לשכה ומסתבר שאפילו שופטי העליון"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהדורת חדשות 12 הערב (רביעי) חשף העיתונאי עמית סגל את "הקלטות מנדלבליט", וחשף את החפרפרת בוועדה שמינתה אותו והדרך שבה גרם לפרקליטות להגן עליו בבג״צ לכאורה. וגם הוא חושף תמונה אחת מצמררת  שמספרת את סיפור רצח ששת בני הערובה בשבי החמאס ברפיח.
עוד הסביר סגל: "כשהוקלט אומר ששי ניצן מחזיק אותו בגרון, מנדלבליט טען שזה רק בעידנא דריתחא. ההקלטות הערב חושבות שזה היה עידנא דריתחא שהתפרס על פני שנים: היועמ״ש לשעבר חשב דברים איומים על מערכת המשפט, שיקוליה ויושרתה. ולמרבה הצער - פעל באופן דומה כדי לקדם את עצמו".

שר התקשורת ד״ר שלמה קרעי בתגובה לחשיפתו של עמית סגל: "מנדלבליט ושי ניצן הפכו את החוק לכלי שרת בידיהם, תוך ניצול כוחם לרעה להשגת מטרותיהם. פרקליט מדינה, יועמ"ש, יו"ר לשכה ומסתבר שאפילו שופטי העליון! - ״כל עוכרי ישראל שם באותו פאנל״. עבריינים".
עוד הוסיף: "ההקלטות שפורסמו היום חושפות כיצד בכירי המערכת - ״עזוב, כולם מבינים״, רקחו מזימה מהחמורות שידענו. אבל לצערי, מתוך היכרות עם מעלליהם של התופס והנתפס בגרון, אף אחד מאיתנו לא ממש מזועזע. לרסק ולבנות מחדש. עכשיו!"
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מר סגל וקרעי( תרתי משמע) , לא שפניהו בחר במדנבליט???!!!
    ציון 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחח סגל וקרעי תתחתנו ,אתם מביתים תמיד אחד בשני בעניים מזוגגות ונוגות , תוכלו למדוד היחד כיפות אופנתיות ולהחליף דעות חלודות מהבורג שמבריג את הכיפה שלא תעוף ברוח!!!
    סגור
  • 4.
    אוי הצביעות...הצביעות
    פוזיציה 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניין כשהו היה מעומד של נתניהו בלי צינון לא חשבתם שהוא מושחת שהוא העמיד את נתניהו לדין הוא מושחת.
    סגור
  • 3.
    עם כל הכבוד לסגל
    יוסף 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רוב הציבור יודע את האמת. כל הסקרים שנערכו בשנים האחרונות על אמון הציבור במערכת המשפט, ובעיקר בית המשפח התחתון, יודע שהאמון כבר חצה למטה מעבר לאפס. אני כבר הגבתי מספר פעמים שיש להחריב את בית המשפח העליון , תרתי משמע. ועם חומר נפץ. למען יראו וייראו. ואם אפשר, שאהרון ברק יהיה שם, לכפרות לרגל הימים הנוראים…
    סגור
  • 2.
    שקיפות
    אזרח ותיק 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עכשיו שיצאו מג'נין, יש להפנות את ה-D9 לירושלים, קודם הפרקליטות, ואח"כ את בית המשפט, חריש עמוק.
    סגור
  • 1.
    השחיתות בכלל הייתה בגלל שהוא היה יועץ של נתניהו
    רמי 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 11
    מראש המינוי שלו היה פסול בגלל ההטייה המטורפת לנתניהו, הוא כיסטח לו מלא תיקים, וגימד את כל השאר...
    סגור