תקשורת ומדיה

ינון מגל מאיים לתבוע את בן כספית: "בתרעלה 12 אטפל בנפרד"

אמא של החטופה לירי אלבג חשפה כי עיתונאי בכיר מאוד בערוץ 14 שוחח איתה וטען בפניה כי "לא תהיה עסקה בגלל שהממשלה תתפרק". אלא שמיכל פעילן טענה כי מדובר בינון מגל, שמאיים לתבוע אותה ואת בן כספית, ששיתף בעצמו את הטענו: "אם לא תמחק את השקר הזה דקות אתבע אותך. בתרעלה 12 ובמיכל רעילן אטפל בנפרד"
מערכת ice |  3
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שירה אלבג, אמא של החטופה לירי אלבג, חשפה היום (שני) בראיון לתוכנית הרדיו של כאן "סדר יום עם קרן נויבך" כי עיתונאי בכיר מאוד בערוץ 14 שוחח איתה וטען בפניה כי "לא תהיה עסקה בגלל שהממשלה תתפרק" אם תהיה כזאת.
אלא שבהמשך, הסיפור קיבל תפנית דרמטית במיוחד, אחרי שכתבת חדשות 12, מיכל פעילן, טענה בתוכניתו של רפי רשף בקשת 12 כי העיתונאי הבכיר ששוחח עם שירה אלבג הוא לא אחר מאשר מגיש "הפטריוטים", ינון מגל.
מי ששיתף את הקטע מתוך תוכניתו של רפי רשף הוא בן כספית, שמגיש יחד עם מגל תוכנית יומית ב-103FM, ששיתף את הטענות של פעילן וכתב ברקע: "האמת הפשוטה מצמררת".
 
אלא שמגל ממש לא נותר חייב, שיתף את הציוץ של כספית, ואיים לתבוע אותו ואת מיכן פעילן וחדשות 12 אחרי שכתב: "היי בנצ'וק זה אמנם לא הפייק הראשון שאתה מהדהד, אבל הפעם אם לא תמחק את השקר הזה תוך 10 דקות אתבע אותך. בתרעלה 12 ובמיכל רעילן אטפל בנפרד בידידות".
מלבד זאת, מגל הגיב לציוץ של כספית וכתב: "נשמה, זה לא הפייק הראשון בקריירת הפח שלך שאתה מפרסם". כספית לא נותר חייב והשיב לו: "נשמה, אני מודה: הקאריירה שלי צנועה ונטולת הישגים, בניגוד לשלך".
עוד הוסיף כספית: "מסתפק בידיעה שמעולם לא פוטרתי, אולצתי להתפטר או נחקרתי. ולגבי הפייק: אז קדימה, מכיוון שמדובר בעניין חמור, תתבע. את ערוץ 12, אותי, את כולם. ממתין בכליון עיניים. ספוילר: זה לא פייק". על כך מגל השיב: "מתוק, שוב פייק? ב-2012 פוטרת ממעריב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל טיפוס מעיק ומעצבן, קשה להקשיב לו (ל"ת)
    ליצן מגעיל 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כספית רעה
    פואד 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כספית אחד האנשים הרעים במדינה. תלך כפרה על ינון מגל איש ממורמר על החיים מסריח בפנים
    סגור
  • חחח
    חחחחח 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוות לכל הימין לביבי מגל המגעיל ולזבל המטונף מהתגובה
    סגור