תקשורת ומדיה

כוכבת הפטריוטים מתפוצצת: "עיריית תל אביב הפכה לאנטישמית"

עירית לינור, כוכבת "הפטריוטים" בערוץ 14, יצאה נגד עיריית תל אביב על העתירה שהגישה לבית המשפט נגד הקמת מחיצות לתפילה במרחב הציבורי, רגע לפני יום הכיפורים: "העמדה שלה אנטישמית לגמרי". מה דעתכם?
מערכת ice |  3
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
עיריית תל אביב בראשותו של ראש העיר רון חולדאי, עוררה סערת ענק בשנה שעברה אחרי שאסרה תפילות בהפרדה במרחב הציבורי. גם השנה, ורגע לפני יום הכיפורים, הסערה חוזרת ובית המשפט ידון בעתירה שהגישה עיריית תל אביב  על הקמת מחיצות לתפילה במרחב הציבורי. 
רגע לפני ההחלטה, כוכבת "הפטריוטים" בערוץ 14, עירית לינור, התראיינה לערוץ 7 ויצאה נגד עיריית תל אביב עם אמירות קשות מאוד. תחילה, אמרה לינור: "זה מאבק על דמותה של תל אביב. העיר שמתכחשת ליהדות שלה וגם אוסרת על יהודים שגאים ביהדותם לעשות את מה שיהודים עושים ביום כיפור - מתפללים בהפרדה".
לינור חזרה לאירועים הקשים שהתרחשו בשנה שעברה, כאשר עימותים בין מתפללים לתושבים שהתנגדו לתפילות בהפרדה התפתחו ביום הכיפורים, עם מחזות קשים מאוד. לינור טענה כי זה קרה "לא רק בגלל שעיריית תל אביב נתקפה באנטישמיות, למרות שעכשיו העמדה שלה אנטישמית לגמרי".
לסיום, טענה עירית לינור כי יש פתרון מאוד פשוט לדבר: "מי שלא מעוניין בתפילה או בהפרדה פשוט שלא יגיע". בהמשך, המשיכה לתקוף את עיריית תל אביב וטענה כי "הקושי היחיד הוא שעיריית תל אביב נהייתה אנטישמית. זה הכול". מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עירית צודקת (ל"ת)
    ליאת 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צודקת!!! (ל"ת)
    ציפי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אוהבת אותך
    רחל 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ישרה צודקת , מזמן תל אביב הפכה עצמה לגוף נפרד מהמדינה. חרפה ..להחריב את עומס התעסוקה בעיר ,מה ישאר שם ?? פליטים ואנטישמים
    סגור