תקשורת ומדיה

ארי שמאי חוזר בתשובה? זה האירוע הדרמטי ששינה את חייו | צפו

בריאיון למני אסייג, עו"ד ואיש התקשורת המוכר ארי שמאי סיפר מדוע הוא החליט להתקרב לדת.  שמאי: "אמרתי 'אלוהים אם אתה נותן לי גול, אני הולך 4 שבתות רצוף לבית כנסת של הרב מופשוביץ'"

מערכת ice |  3
עורך הדין ארי שמאי בתכנית הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
עו"ד ואיש התקשורת המוכר ארי שמאי, אשר החל משנת 2015 משמש כפרקליטו של יגאל עמיר, חשף מדוע הוא החליט להתחזק ולהתקרב לדת. בריאיון לתסריטאי והסאטיריקן מני אסייג, ציין שמאי כי במשך שנים חברו הקרוב, עו"ד אלון עמר, הקפיד לשכנע אותו להתקרב לדת ולהניח תפילין. 
"יש רב חב"דניק עורך דין, הוא אומר שהוא לא רב אבל אני קורא לו רב, אלון עמר, צדיק. הוא שנים, בשיא האפיקורסיות שלי היה רודף אחריי להניח תפילין ותמיד אמרתי לו: 'לא, תעזוב אותי'. 
עד שבסוף השתכנעתי, אני אגיד לך מתי, בשנת 2010. 15 במאי, דקה 92 בטדי, אני מסתכל על השמיים אני אומר 'אלוהים', אני שהייתי נוהג ביום כיפור לפני 40 שנה, אני הייתי אומר 'אלוהים אם אתה נותן לי גול אני הולך 4 שבתות רצוף לבית כנסת של הרב מופשוביץ'. הביא לי גול ואחרי זה הלכתי לא רצוף, אבל הלכתי ואז באתי לרב אלון עמר בבית משפט, אמרתי לו אני רוצה להניח תפילין".
 
אסייג, אשר הופתע מסיפורו של חברו ארי שמאי, התוודע לכך שעורך הדין הקפיד לבסוף להניח תפילין בלובי הגדול של בית המשפט המחוזי בתל אביב. "בהתחלה הנחנו תפילין בחדר קטן ואחרי זה הנחתי תפילין בלובי הגדול, בכוונה שכולם יראו. מאז, כשאני רואה שולחן של חב"ד, אני בא אליהם, הם לא צריכים לקרוא לי בכלל", כך ציין עו"ד ארי שמאי. 
"אתה יודע מי קנה לי את התפילין ואת כל מה שיש לי בבית? אלי סהר סרוסי מערוץ הספורט. הוא הביא לי, שילמתי לי כמובן, לא לקחתי גזל אבל בזכותו יש לי אבל עוד לא למדתי להניח", סיפר ארי שמאי לחברו מני אסייג.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגוחך
    יטס 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני לא מבין למה אנשים מעמידים את עצמם בצורה כזאת. אתה רוצה לחזור בתשובה, גיליתה פתאום את אלוהים. יפה. אבל בגלל גול בכדורגל, נו באמת.
    סגור
  • 2.
    אתה חסר מאד בפטריוטים, והציבור איתך ארי!
    אוהבים 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נקווה שמישהו יתעשת שם וייושרו ההדורים עם מי שצריך, ותחזור. אתה ואלדד חסרים לצופים!
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    ליאת 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור