תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי: "גלי בהרב מיארה מאוימת כל הזמן ונתניהו מתבכיין"

בתוכנית הבוקר "שבע תשע" ב-103FM, התייחסו אודי סגל וענת דוידוב להסתה החמורה המופנית כלפי ראש הממשלה. אודי סגל: "כל הקריאות לפגיעה פיזית בראש הממשלה ובשרים לא מקובלות. מצד שני, זה לא מצדיק את זה, אבל צריך להבין שיש כעס כלפי נתניהו". ענת דוידוב: "גלי בהרב מיארה מאוימת כל הזמן והוא מתבכיין"

מערכת ice |  3
בנימין נתניהו, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
בתוכנית הבוקר "שבע תשע" בהנחיית אודי סגל וענת דוידוב המשודרת בתחנת הרדיו 103FM, התייחסו אנשי התקשורת להסתה החמורה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
לאחר שמגישי תוכנית הרדיו גינו את הקריאות האלימות של מתנגדי הממשלה כלפי נתניהו, השניים מיהרו לציין כי ראש הממשלה מתנער מאחריות לגבי אירועי ה-7 באוקטובר, דבר שמוביל לזעם הרב המופנה אליו.
"אני חושב שמה שהטריד אנשים לגבי כל טיעוני ההסתה זה הקישור המאוד מכוון, המהיר והמלאכותי שנעשה בממשלה אחרי ההתנקשות בטראמפ. כאילו זה אותו דבר, קודם כל זה לא אותו הדבר", כך ציין אודי סגל בפתח דבריו.
 
בהמשך דבריו, הדגיש אודי סגל כי הוא מתנגד לקריאות ההסתה המופנות לנתניהו וציין כי התנהלותו חסרת האחריות היא הגורם לאותה תופעה מדאיגה. "לגבי ראש הממשלה, האמירה שלי עדיין נחרצת ואני חושב שזה חייב להיות חלק מהתרבות הפוליטית שלי. כל הקריאות לפגיעה פיזית בראש הממשלה ובשרים לא מקובלות. מצד שני, זה לא מצדיק את זה, אבל צריך להבין שהכעס כלפי נתניהו מופנה לאדם שמנהל את החיים כאן, שהוא לא לקח אחריות".
אודי סגל, מגיש חדשות 13, המשיך למתוח ביקורת חריפה על ראש הממשלה ואמר: "הוא אפילו לא אמר 'אני נושא באחריות' והוא לא מדבר על אשמה. התחושה שלו היא של התנערות. בסביבה הפוליטית שלו לא מפסיקים לבחוש בענייני הסתה".
בהמשך, סגל תקף את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שהאחרון ציין במהלך ההרצאה שלו בכנסייה ליד מיאמי, כי קטאר "מממנת הטרור השנייה בעולם אחרי איראן".
"הוא ממשיך לדבר בארה"ב, תוך כדי המשא ומתן, פוגע בקטאר ומעליב אותה. אפשר להגיד על קטאר הרבה דברים, אין לי מילים טובות לומר עליהם אבל על ידי בנו של ראש הממשלה זה נראה כמו מסר אישי מראש הממשלה וזה מעיר את התחושות האלה שהכל מתנהל כאן בשלוש ארבע רמות של צביעות לגבי עצמם ולגבי אחרים", כך אמר סגל בתוכנית הבוקר ב-103FM.
 
ענת דוידוב, מגישת תוכנית הרדיו הצטרפה לדבריו של סגל וציינה כי היא אכן מתנגדת להסתה המתרחשת נגד נתניהו. לצד זאת, דוידוב מתחה ביקורת חריפה על ראש הממשלה ואמרה: "גלי בהרב מיארה סופגת וסופגת ומחזיקה את הדמוקרטיה שלנו ב-10 אצבעות, שקט. אף אחד לא אומר שום דבר, היא מאוימת כל הזמן, ואת זה שומעים משרים מאוד בכירים בממשלה, וראש הממשלה מתבכיין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גלי מיארה לא מאיימת אלה פוגעת במדינת ישראל (ל"ת)
    אור 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    קונה
    מוטי 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אים היועמשית מאויימת אז לא רוצים אותה במדינה עופי
    סגור
  • 1.
    הסתה
    סש 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישנה הסתה נגד נתניהו והיא מגיעה מאנשים שונים ממקומות שונים ומכול שכבות בציבור. ישנה הסתה נגד היועצת המשפטית והיא מגיעה מתוך הממשלה חברי כנסת ושרים . ומי מאחוריה ? יחי ההבדל הקטן .
    סגור