טלוויזיה

הילה קורח ואודי סגל זוכים למחמאות: "מבטאים קול ברור נגד המינוי"

מתן חודורוב, יו״ר ועד העובדים והפרשן הכלכלי, מסר בתגובה לציוץ המשותף: ״בשם כל עובדי חדשות 13, אני מתפעל מאומץ ליבם המקצועי של הילה ואודי, בכירי המגישים בחברה שמבטאים בקול ברור את עמדתנו העיתונאית, נגד מינויה הפסול של הפוליטיקאית יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ לעורכת הראשית"
מערכת ice |  8
משדר בחירות רשת 13 הילה קורח (צילום מסך)
לאחר שמגישי המהדורה המרכזית של חדשות 13 אודי סגל והילה קורח הביעו את הדעה שלהם נגד המינוי של מנכ"לית חדשות 13 החדשה יוליה שמאלוב ברקוביץ', מתן חודורוב, יו״ר ועד העובדים והפרשן הכלכלי, מסר בתגובה לציוץ המשותף.
חודורוב כתב בשם המערכת כולה: ״בשם כל עובדי חדשות 13, אני מתפעל מאומץ ליבם המקצועי של הילה ואודי, בכירי המגישים בחברה שמבטאים בקול ברור את עמדתנו העיתונאית, נגד מינויה הפסול של הפוליטיקאית יוליה שמאלוב ברקוביץ׳ לעורכת הראשית".

עוד הוא כתב: "את דעתם הנחרצת הכרתי כמובן מהרגע הראשון, וכעת היא קיבלה פומבי על רקע התעקשות הדירקטוריון שלא לבטל את המהלך. יחד עם תמר איש-שלום, גיא לרר, טל ברמן, אלמוג בוקר ומגישים נוספים - גובשה כאן חזית אחידה מצד כל מובילי השידור, למען העצמאות העיתונאית של חדשות 13".
לסיום הסביר חודורוב: "אנחנו - העורכים, הכתבים, המפיקים, הצלמים, עורכי הוידאו, הגרפיקאים, עובדי הקונטרול והאולפן, צוות האיפור וההלבשה - נציל ביחד את המערכת מנסיון ההשתלטות הפוליטי ונצא מחוזקים״.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    דמעות חנקו את גרוני
    ולדימיר בוסקילה 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמעות חנקו את גרוני רק מה שהפעם הם דמעות של שימחה
    סגור
  • 7.
    מי בכלל צופה בערוץ הנכחד הזה.
    גבריאל 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי בכלל צופה בערוצי התעמולה והתבערה. עדיף שיישארו ערוצים של שמאלנים מטורללים וממורמרים, לנו יש את ערוץ 14 כל הימניים הפטריוטים לא לפזול לשום ערוץ אחר חייבים לעזור לערוץ 14 לשרוד דרך רייטינג גבוה ופרסומות שמממנות אותו.
    סגור
  • 6.
    חדשות ערוץ 13 מעולה
    נועה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הכתבים צודקים.נהנית לצפות בחדשות 13 ובתוכניות נוספות של לוסי אהריש והצינור.
    סגור
  • 5.
    קול העם
    נורית 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שאתם לא מבטאים את קול העם שנשמע בבירור ובלחיצה על השלט, הם לא משרתי רוב העם ,
    סגור
  • 4.
    אודי והילה
    ברכה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מי שלא חושב כמו השמאל לא טוב חייבים להיות נגדו. שכחתם יקיריי שרוב העם בסופו של דבר ימין. חוץ מזה אולי היא תפתיע ותהיה לרוחכם אולי כדאי שתתעזרו בקצת סבלנות. תחשבו על זה
    סגור
  • 3.
    לפעמים החגיגה נגמרת.
    יואב 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יעזור לכם כלום... אתם בתחתית טבלאות הרייטינג... ערוץ 14 משאיר לכם רשף כבר חודשים. בחרתם להיות אנטישמים וזה המחיר שתשלמו. אין לכם תקומה !!!! יוליה תטפל בכם כמו שצריך... על אפכם ועל חמתכם, חבורת שקרנים עלובים. יאללה... הבייתה... ולא נראה אתכם על המסך שוב.
    סגור
  • 2.
    לא בכירים ולא נעלים - אלו שנשארו
    לבדני 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באם יעזבו לא יחסרו לאיש (במיוחד הילה) יש לכם בעיה עם מי שנבחרה על ידי בעלי הערוץ - אתם מוזמנים לפרוש במיוחד "הדרוקרים" איש לא יזיל דימעה. ועובדה שלא מינו מישהוא מהעובדים הקיימים. אני ממליץ בחום שתעזבו מיד ואל תמתינו - אתם יודעים מי גרם לקריסת הערוץ - באם יש לכם בעיה תבקשו את "עזרת הציבור" ונשלח לכם רשימה מפורטת.
    סגור
  • 1.
    מה הוא מחפש בגן העצמאות?
    אליקו444 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערוץ 14 הקריס את ערוץ 13 שמחפש צופים שיצילו אותו. אחרי הקריסה של 13 תגיע הקריסה של 12. הקהל לא אוהב בוגדים סמולנים
    סגור