תקשורת ומדיה

בן כספית: "הסכנה הכי גדולה לקיומו של עם ישראל"

במהלך תוכנית הבוקר ב-103FM, תקף בן כספית את נתניהו וציין כי הוא האחראי הבלעדי לכך שהחברה הישראלית מפולגת ומשוסעת. בן כספית: "האיש הזה בפירוש פרק אותנו לגורמים, ממשיך לעשות את זה ברגעים אלה. כשאנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול עלינו"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום פלאש 90/ משה שי)
בן כספית, עיתונאי ומגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" בערוץ 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על תומכי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. בתוכנית הבוקר שלו בתחנת הרדיו 103FM, תקף בן כספית את נתניהו, וציין כי הוא האחראי לאחת הסכנות הגדולות של עם ישראל – השסע והפילוג בחברה הישראלית. 
"הסכנה הכי גדולה לקיומו של עם ישראל במדינת ישראל הוא השסע הפנימי. האחראי הבלעדי, בבלעדיות מוחלטת, הוא אתם יודעים מי - הרופס, הסגול", כך ציין בן כספית בתוכניתו הבוקר (שלישי) ב-103FM. מגיש תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות" המשיך לתקוף את ראש הממשלה ואמר: "האיש הזה בפירוש פרק אותנו לגורמים, ממשיך לעשות את זה ברגעים אלה. כשאנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול עלינו".
 
כידוע, בן כספית נחשב לאחד ממבקריו הגדולים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כזכור, בחודש שעבר תקף כספית את נתניהו בטורו באתר "מעריב". כספית כינה את ראש הממשלה כ"גולם מוחלט, אפס שלא יודע כלום ולא מסוגל לכלום".
בהמשך, כתב כספית: "בשנה האחרונה ספגה הכת מכה אידיאולוגית אדירה: כל התורה, האמונה והאידיאולגיה שעליהן התבססה, קרסה בשידור חי. האמונה באל העליון הכל-יכול, מר ביטחון ומר כלכלה, האיש מהליגה האחרת והעולם העליון, התבררה כאמונת שווא. פיקציה". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המקצוע העתיק!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הבנתי מהר מאוד שפוליטיקה זה המקצוע העתיק השני ביקום.יש לו הרבה דמיון למקצוע הראשון-רונלד רייגן נשיא ארצות הברית!!!!
    סגור
  • 2.
    המסית והכזבן המרעיל מדבר ??? (ל"ת)
    אסף 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מי בדיוק מעריך את השופר המקולקל הזה??? (ל"ת)
    הצחקתם אותנו 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור