תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 נגד כתבי ערוץ 12: "תקשורת עלובה, ספין מרושע"

איש התקשורת קלמן ליבסקינד מתח ביקורת חריפה על שורת אנשי תקשורת על רקע סיקור המאבק להשבת החטופים. הוא מנה כמה שמות של עיתונאים, בהם אדוה דדון, דני קושמרו, קרן מרציאנו ואחרים, שלדבריו "שיתפו פעולה בהתלהבות" עם הגרסה לפיה מתנהל קמפיין ממשלתי נגד המשפחות 
מערכת ice |  3
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
קלמן ליבסקינד, עיתונאי ותיק ושדרן רדיו בכאן רשת ב', מתח ביקורת חריפה על עמיתיו בתקשורת, על רקע סיקור מאבק משפחות החטופים להשבת יקיריהם שנמצאים בשבי החמאס מה-7 באוקטובר. בטורו הבוקר (שישי) בעיתון מעריב התייחס למה שהוא מכנה כ"ספין תקשורתי מרושע" שבא לעולם "בחסותו של רונן צור". 
לדברי ליבסקינד, כלי התקשורת, אשר "כבר תקופה ארוכה עושים הכל כדי למנוע דיון חשוב ומתבקש בשאלת המחיר שנכון לשלם בעסקה עם חמאס", שיתפו פעולה עם אותו ספין "בהתלהבות". ליבסקינד מנה שמות של כמה עיתונאים שלדבריו לקחו חלק בהפצת הרעיון, לפיו הממשלה מנהלת קמפיין נגד משפחות החטופים.
"דפנה ליאל דיברה ב'אולפן שישי' של ערוץ 12...", כתב ליבסקינד. "קרן מרציאנו, חברתה לערוץ.... אדוה דדון, בתוכנית אחרת, הדגישה ש'עובדה שמתנהל קמפיין נגד משפחות חטופים'. ודני קושמרו סיכם: 'התחושה היא שעוד אתוס מאוד ישראלי נסדק כאן'. כאמור, זו הייתה המצאה. לא היה קמפיין, לא ממשלתי ולא אחר".
"היה וישנו ויכוח - עיתונות מתוקנת צריכה לעודד ויכוחים - אבל העיתונות שלנו, כשוויכוחים לא מתאימים לה, עושה הכל כדי למנוע אותם".  ליבסקינד הוסיף: "לפני כמה ימים צייץ אילן לוקאץ', חברם לערוץ של דפנה ליאל, קרן מרציאנו, אדוה דדון ודני קושמרו, ציוץ נוראי נגד צביקה מור, אביו של איתן, שהיה מאבטח במסיבת הנובה ונחטף לרצועת עזה".
"יש מי שמותר לפגוע בהם ויש מי שלא, וכבוד למשפחות חטופים הוא עניין גמיש ויחסי... איזו תקשורת עלובה צריכה להיות כדי להעביר את זה בשתיקה", סיכם ליבסקינד. "התקשורת לא דואגת לכבודן של משפחות החטופים. היא דואגת לכבודן של חלק ממשפחות החטופים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צבוע השמאל
    צבעאי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יישר כח.אמת לאמיתה.אבל אין לי ציפיות בשמאל הצבוע יודעים הכל ויותר טוב מכלם
    סגור
  • 2.
    חבל
    אברהם 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מפלג ואנשים לא יודעים לסנן כתבות . א ח ד ו ת ע כ ש י ו
    סגור
  • 1.
    מזמן מזמן הם לקחו צד נגד ממשלת הימין שניצחה בבחירות
    גדי רדיו 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נו זה לא חדש שהתשקורת 13 12 וגם 11 ברובה תפסו צד עוד מתקופת בלפורד ועבור דרך השינוי במערכת המשפט ועבור מלחמת 7.10.
    סגור