תקשורת ומדיה

דרמה בערוץ 13 - המאבק נגד המנכ"לית עולה שלב: "לא ניתן לזה יד"

סערת מינויה של יוליה  שמאלוב - ברקוביץ' עולה שלב: ארגון העיתונאים וועד חדשות 13 הגישו עתירה לבג"ץ נגד הרשות השנייה ודירקטוריון חברת החדשות. בעתירה שהוגשה לבג"ץ, נכתב: "מינויה למנכ"לית חדשות 13 לוקה בחוסר סבירות קיצונית"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
סערת מינויה של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ממשיכה להתפתח. לאחר שאנשי תקשורת ועיתונאים בכירים של ערוץ 13 הרבו לצייץ נגד מינויה של שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות, היום (חמישי) ועד חדשות 13 וארגון העיתונאים הגישו עתירה לבג"צ ודרשו לפסול את המינוי המדובר. 
אותה עתירה הוגשה היום (חמישי) לבג"ץ נגד הרשות השנייה ודירקטוריון חדשות 13, בדבר מינויה מעורר המחלוקת של יוליה סמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חברת החדשות. בעקבות כך, חברי דירקטוריון חברת החדשות צפויים להתכנס היום ולדון במהלך הדרמטי. 
בעתירה לבג"ץ אשר הוגשה, בין היתר, נגד שלושה חברי הדירקטוריון של חברת חדשות 13; אייל דה פאו, אברהם נתן ויפעת בן חי שגב, נכתב: "מינויה למנכ"לית חדשות 13 לוקה בחוסר סבירות קיצונית. מועצת המנהלים לא שקלה את היעדר ניסיונה המקצועי, את זיקתה הפוליטית, ההתנהלות המכוונות והלא עניינית שלה נגד חברת החדשות שכמעט הובילה לחיסולה, ואת ניגודי העניינים בבחירתה".
 

מוקדם יותר היום (חמישי) פרסם יוסי אלי, כתב התחקירים והמשטרה של חדשות 13, ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ובו כתב: "בשם חופש העיתונות בישראל, בשם מרבית העיתונאיות והעיתונאים החדשות 13, בשם החברים שלי בעיתונות הישראלית, הגשנו נגה ואני בג״צ נגד מינוייה של יש״ב למנכ״לית החברה. לא ניתן לזה יד". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מטומטמים. לא יעזור לכם. מי שלא טוב לו שילך הביתה. (ל"ת)
    רוני 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מינוי ראוי
    תומך יהיר החלול 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם כל כך מתנגדים למינויה - אז כנראה שהמינוי שלה ראוי וחשוב מאין כמוהו ! אם לרביב דרקר, ברוך קקר ושאר ה"עיתונאים המוכשרים" מתחילות רעידות במקומות מוצנעים בגוף, סימן שהמינוי שלה הוא בינגו !!! חזק ואמץ ויישר כח ! יש להם המון עבודה שם אבל אני בטוח שתצליחי בפרויקט ההשבחה שם !
    סגור