תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 חושף בכאב: "המשפחה שלי הייתה בחרדות על גורלי"

יוסי אלי, כתב תחקירים ומשטרה בחדשות 13, התייחס לסערת מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית הערוץ. בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב: "אני מבקש לא לירוק לי בפרצוף! וזו התחושה שעוברת עם המינוי הזה. מבאס"

מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
יוסי אלי, כתב תחקירים ומשטרה בחדשות 13, פרסם מוקדם יותר היום ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וסיפר לעוקביו על פעילותו העיתונאית הנרחבת באותה שבת שחורה. 
בציוץ שפרסם, ציין יוסי אלי, כי בעת מילוי תפקידו ככתב תחקירים ומשטרה, הוא פעל ללא לאות, תוך סיכון חייו, דבר שהוביל למצב שבו כמעט חטף כדור של מחבל הנוחבה, לאחר שנכנס לתחנת המשטרה בשדרות באותה שבת שחורה. 
"ב-7 באוקטובר יצאתי לשדרות. בלי לשאול שאלות, בלי לחשוב פעמיים. יצאתי לשליחות עיתונאית כדי להביא את המציאות כפי שהיא. אין לי ברירה אלא לגלות את הפצע שמכנן בי גם כעת: ב-7 באוקטובר התקשרו אליי מספר בלתי מבוטל של אנשים מהקיבוצים והתחננו לעזרה. זה פצע שלעולם לא אשכח", כך כתב יוסי אלי לעוקביו ברשת החברתית X.
 
אלי, שהחליט להיכנס לשדרות, כמעט חטף כדור מצלף של כוחות הנוחב'ה ובכך סיכן את חייו, כאשר משפחתו, השוהה בממ"ד, חוששת למצבו.  "בחודש הראשון מהמלחמה תיעדתי תיעוד היסטורי תוך סכנה מתמשכת לפגיעה את מה שמתרחש בעוטף. כל זאת עשיתי למען הציבור הישראלי, בשביל להביא את האמת כשהצבא לא ידע. בזמן שהמשפחה שלי שהתה בממ״ד והייתה בחרדות קשות על גורלי, עשיתי את מה שאני יודע: כתבות שטח. לא רק בשביל הציבור, אלא בשביל חדשות 13 , בשביל רשת ומטעם רשת".
בהמשך, הדגיש אלי כי הוא לא מחפש לקבל קרדיט על מעשיו. לטענתו, הסיפוק בהבאת האמת ושיקוף המציאות מספקים אותו. על אף אותן טענות, כתב המשטרה של חדשות 13 הבהיר כי ההחלטה של דירקטוריון למנות את יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד המנכ"לית של הערוץ, מהווה זלזול לעבודתו בערוץ. "אני מבקש לא לירוק לי בפרצוף! וזו התחושה שעוברת עם המינוי הזה. יריקה בפרצוף לאדם שנתן את הנשמה במלחמה הזאת למען הערוץ. מבאס".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר?
    מה? 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתם פוחדים ממנה?
    סגור
  • 1.
    מי זה? עוד אחד מיותר בערוץ המתרסק. (ל"ת)
    דליה 06/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור