מינויים

מהפכה בחדשות 13: זו חברת הכנסת שתהפוך למנכ"לית החדשה

יוליה שמאלוב ברקוביץ' מונתה למנכ"לית חברת חדשות 13, שמאלוב ברקוביץ' שימשה בתפקידי מפתח מרכזיים בשוק התקשורת בישראל והיא בעלת ניסיון רב ומוכח בניהול בענף
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
דירקטוריון חדשות 13 אישר פה אחד את מינויה של עו"ד יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חברת החדשות.  עו"ד יוליה שמאלוב-ברקוביץ' בעלת ניסיון מקצועי של מעל 25 שנה בתחום התקשורת, כיהנה כיו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו בין השנים 2017-2022. במהלך כהונתה הובילה שינויים מבניים ורפורמות משמעותיות.  
שמאלוב ברקוביץ' ייסדה את הערוץ הישראלי בשפה הרוסית "ישראל פלוס" (ערוץ 9). במסגרת תפקידה כמנכ"לית וכעורכת הראשית הובילה להישגים מרשימים באחוזי הצפייה של הערוץ. בנוסף, כיהנה כמנכ"לית העיתון היומי "וסטי" – העיתון הישראלי בשפה הרוסית מקבוצת ידיעות אחרונות. 

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אנו שמחים להודיע על המינוי האסטרטגי הראשון שלנו בערוץ.  יחד עם יוליה נוכל לבסס יציבות ניהולית ארוכת טווח ולממש את האסטרטגיה העסקית שלנו לצמיחה ולעידן חדש בחברות החדשות. ערוץ 13 ישקף את הפנים של כלל החברה הישראלית, ייתן ביטוי לכל מגוון הדעות  תוך דגש על  טלוויזיה שתדבר לקהלים רחבים.״
אייל דה פאו, יו"ר חברת החדשות וראש ועדת האיתור ציין: ״אנו חברי הדירקטוריון סומכים על יוליה שתיקח את המושכות ותוביל את חברת החדשות להישגים חדשים. אנו משוכנעים שיכולותיה המגוונות והרקורד המוכח שלה בבניית חברות תקשורת ענפות ישיאו ערך רב למיצובה ולחיזוקה של חדשות 13 בשוק הטלוויזיה הישראלי. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ומצפים לדרך המשותפת".
יוליה שמאלוב ברקוביץ' מסרה: "אני רוצה להודות לדירקטוריון חדשות 13, למנכ"ל רשת 13, ליו"ר החברה, ולבעלי המניות על הבעת האמון וההזדמנות להצטרף לצוות ההנהלה. ניהול חברת החדשות בעת הזו היא משימה משמעותית עבורי, וחשובה ברמה הלאומית. בצעדים משמעותיים ללא פשרות נוביל את חדשות 13 לקדמת הבמה תוך החזרת אמון הציבור בכלי תקשורת בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה!!!! (ל"ת)
    צופה 13 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור