טלוויזיה

מגיש חדשות 13 נגד המנכ"לית החדשה: "המשחק נגמר, הביתה"

חודורוב כתב בדף הטוויטר שלו ציוץ נוקב נגד המנכ"לית החדשה: "יוליה, המשחק נגמר. למה תכננת לנהל חברה עם ״מלא עיתונאים לא טובים״ (מפיך זו מחמאה), אם לא כדי להשתיק ולפטר אותם?"
מערכת ice |  2
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)

לאן עוד יגיע המאבק? אחרי שארגון העיתונאים והעיתונאיות וגם ועד חדשות 13 פנו לדירקטוריון חדשות 13 במכתב התראה לפני נקיטה הליכים משפטיים ובו דרישה לנהל הליך חדש לבחירת מנהל/ת לחברת חדשות 13, כעת העובדים נוקטים בעוד צעד, מאוד אישי וכואב נגד המנכ"לית וגם מתן חודורוב מחליט להכנס באישה החזקה במערכת.

חודורוב כתב בדף הטוויטר שלו ציוץ נוקב נגד המנכ"לית החדשה: "יוליה, המשחק נגמר. למה תכננת לנהל חברה עם ״מלא עיתונאים לא טובים״ (מפיך זו מחמאה), אם לא כדי להשתיק ולפטר אותם?".
 



עוד הוסיף: "למה את מתלוננת שחב׳ החדשות שידרה ״שנה שלמה״ את המחאה, אם לא כדי לצנזר פוליטית? למה את דורשת ״תחקיר על גנץ״, בלי לדעת ששידרנו גם כאלה? (בתגובות) המזימה שלך נחשפה. הביתה.

המאבק הנוקשה של עובדי חדשות 13 במנכ״לית החדשה שמאלוב ברקוביץ' מגיע לרמה חדשה כאשר נתלו שלטי מחאה על קירות הנהלת רשת בסמוך למשרדה במבנה ברמת החייל עם הכותרת: ״לא רצויה״, ״פוליטיקאית לא תנהל את חדשות 13״.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקניבל (ל"ת)
    53 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תנו לעיתונאים כושלים האלה להיות פוליטיקאים
    יעיע 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא צריך את המנכ"לית הזאת או כל גורם פוליטי בכדי להבין עיתונאי ערוץ 13 מועלים בתפקידם מריצים אג'נדה פוליטית ברורה. אז הביאו מנכ"לית שתנסה לאזן. וככל שהיא יותר חופרת ככה הצביעות של מי שמכנה עצמם העיתונאים נחשף
    סגור