תקשורת ומדיה

אילנה דיין נפרדת: מי תחליף את מגישת קשת 12?

העיתונאית ואשת הטלוויזיה טסה לבתה, אשר מתגוררת בארצות הברית וצפויה ללדת. עד שתהפוך לסבתא, מי שתמלא את מקומה בתוכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל היא מגישת ערוץ 13 הילה קורח 
מערכת ice | 
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
העיתונאית ואשת הטלוויזיה אילנה דיין טסה לארצות הברית על מנת לשהות בחיק בתה המתגוררת במדינה וכורעת ללדת. מי שצפויה להחליף אותה במשך התקופה היא מגישת ערוץ 13 הילה קורח, שתמלא את מקומה בתוכניתה "נכון להבוקר" בימי חמישי בגלי צה"ל. דיין סירבה להגיב לפרטים.
על פי דיווח הבוקר (שישי) של ליאורה גולדנברג-שטרן מאתר TMI, קורח מסרה בתגובה: “נראה לי שזה עניין לתגובת גל"צ, לא?". המלחמה גרמה ללא מעט רגעים מצמררים באולפן חדשות 13, כאשר המגישה הילה קורח עמדה במרכזם, כולל הזכור שבהם עם שלי שם טוב, אמו של עומר שנחטף ממסיבת הטבע נובה ברעים, בו קראה לאיחוד העם. קורח קמה מכסאה בלי להתנצל וחיבקה אותה.
 
אילנה דיין, יוצרת "עובדה" בקשת 12, היא ללא כל ספק אחת העיתונאיות המוערכות בישראל. עונתה האחרונה של הסדרה התמקדה בסיפורים הקשים ממלחמת חרבות ברזל. דיין הביאה ראיונות בלעדיים ונדירים במיוחד, סיפורים קשים ומעוררי השראה משדה הקרב ועוד. למעשה, מדובר בעונה החזקה והנצפית ביותר של עובדה מאז הפיצול של ערוץ 2. התוכנית עובדה סיימה עם ממוצע רייטינג מצוין של 17.3%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה