תקשורת ומדיה

שינויים ברשת 13: זו התוכנית שתחליף את "הכל כלול"?

חדשות 13 מוציאה בימים אלה לפועל את תוכנית הקיצוצים החדשה עם לא מעט שינויים בלוח השידורים, ומוותרת על רצועה בפרה טיים לטובת רשת
שירה יום טוב | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
חדשות 13 מהודיעה היום (רביעי) על שינויים בלוח השידורים, כחלק ממהלך כולל של המנכ"ל החדש אור צלקבוניק. מוקדים יותר היום (רביעי) דווח כי מעבר ללוח השידורים בימות החול, גם ברצועת שישי בלילה יחולו שינויים, כאשר "זמן שישי" בהגשת נטעלי שם טוב תקוצר.
בתוך כך, רצועת שידור שטרם הוכרע עתידה היא זו שבין 16:00 ל-17:00, שבעבר נחשבה לאחת החזקות בערוץ. כעת הרצועה צפויה לעבור ידיים מחדשות 13, כאשר היום מגיש בה אריק וייס באופן זמני, עד שיוכרע הייעוד שלה.
וייס החזיק ברצועה הספציפית הזו מאז ימי "הכל כלול", שעברו אליו באופן מוחלט אחרי פרישתה של סיון כהן. התוכנית שהיתה אחת מתוכניות הדגל של חדשות 13 עם לא מעט תחקירים מפורסמים ורייטינג חזק, סיימה את שידוריה בקיץ ומאז יחד עם לוח השידורים כולו עברה למודל מלחמה עם אולפן עדכונים פתוח.
כעת, אחרי שנים נראה שחדשות 13 צפויה לוותר על הרצועה ולהעביר אותה לידי רשת, כאשר המשמעות היא אפשרות לתוכן בידורי יותר, או אקטואלי בכיווני לייף-סטייל בדומה לתוכניות הבוקר. עד שזה יקרה הרצועה תמשיך לפעול תחת חדשות 13 ובימים הקרובים ברשת צפויים להגיע להחלטה בנוגע לייעודה החדש של הרצועה.
 
לוח משדרי האקטואליה החדש של חדשות 13 שהוכרז הבוקר, ייראה כך: ב-17:00-18:00 ״שיחת היום״ עם לוסי אהריש, 18:00-19:00 ״חדשות היום״ עם אלמוג בוקר ו-19:00-20:00 ״אזור מלחמה״ עם רביב דרוקר כשלאחריו תשודר מהדורת החדשות בערוץ. בוקר מחליף למעשה את התכנית של אמנון לוי שסיים את דרכו בערוץ.
מנכ״ל חדשות 13 אור צלקובני התייחס למהלך ואמר, "אני שמח לבשר על עדכון לוח השידורים של חברת החדשות. בהובלת העיתונאים המוכשרים שמרכיבים את צוותי התוכניות, נמשיך לספק לצופינו את החדשות המעניינות והאמינות ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה