טלוויזיה

אילנה דיין נחשפת: "אם הייתי בפנסיה, הייתי חותכת ורידים"

המגישה של 'עובדה' מסבירה על העבודה בצל המלחמה: "אני הייתי חותכת ורידים אילו הייתי עכשיו בפנסיה, או בבית, או לא יודעת מה. תחושת שליחות הייתה, אבל היא בטורבו עכשיו, וכשאני יושבת מול האנשים שבאמת מפקידים בידי או בידינו את הסיפור שלהם"
מערכת ice |  3
אילנה דיין (צילום פייסבוק/עובדה)
אילנה דיין, אחת העיתונאיות המבריקות והמוערכות בישראל, מרגישה זכות ענקית. לדבריה להיות עיתונאית כבר למעלה מארבעים שנה, ועדיין לעסוק בנושאים נפיצים, לרדת לשטח לאזורים הכי מסוכנים מרגש אותה.
דיין טענה בראיון לוואלה: "הגעתי בנובמבר לגלי צה"ל, התחלנו בנובמבר את השידורים של עובדה. ועכשיו, זה לא עולה בדעתי. אני הייתי חותכת ורידים אילו הייתי עכשיו בפנסיה, או בבית, או לא יודעת מה. תחושת שליחות הייתה, אבל היא בטורבו עכשיו, וכשאני יושבת מול האנשים שבאמת מפקידים בידי או בידינו את הסיפור שלהם, תשמע... יונתן ועידו שימריז, שאחיהם הצליח לברוח מהשבי, ויחד עם יותם ועם סאמר נהרגו בשוגג על ידי חיילי צה"ל".
 
היא המשיכה וסיפרה "אני יושבת מולם, מעולם דוד, לא הרגשתי כאב פיזי, פיזי, של מישהו אחר בצורה כל כך חותכת ועמוקה. אני בקשר איתם, וכשהיה שבעה לאלון עליתי לקבר, באתי איתם כשהם עלו לקבר. החוויה היא כל כך טוטאלית, זה מה שאני מנסה להגיד לך, שאני לא מסוגלת כמעט לחוות, לראות, לעשות שום דבר אחר".
אם כבר העיסוק בלחימה ובעזה, דיין התגייסה לצה"ל, שם שירתה בגלי צה"ל שנתיים בשירות חובה ושנה בשרות קבע. במהלך שירותה שימשה כמפיקת יומני חדשות, עורכת חדשות החוץ, כתבת פרלמנטרית וכתבת פוליטית. דיין הייתה האישה הראשונה בגלי צה"ל ששימשה ככתבת בעודה בשירות חובה. לאחר שחרורה המשיכה לשמש כעיתונאית בגל"צ. בין התוכניות שהובילה היו תוכנית הבוקר של גל"צ "בוקר טוב ישראל, תוכנית ראיונות יומית ("פגישה יומית") ותוכנית אישית לסיכום השבוע.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    את חושבת שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך?
    שליחות? 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שליחות למה? להסית?
    סגור
  • 2.
    חבל שלא עשית את זה מזמן. (ל"ת)
    דויד 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    אילנה דיין את מבלבלת את הבי..ם בסך הכל את מרוויח
    רני 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיליונים כדי להכפיש להסית ..לסכן את חיילינו..ולהפיל את הממשלה ..והעומד בראשה בנימין נתניהו .
    סגור