תקשורת ומדיה

ינון מגל מפתיע את המאזינים בשידור חי? "נתניהו מחוץ לאירוע"

ינון מגל תקף את אהוד ברק ורם בן ברק על שלא הודו לרה"מ נתניהו בהתנהלות מול תקיפת איראן. ינון מגל: "לא אומרים לו תודה, הוא מחוץ לאירוע. חבר'ה מה יהיה? מה יהיה עם המרמרת?"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
בתוכנית הרדיו ב-103FM, תקף ינון מגל, העיתונאי ומגיש תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 את אנשי השמאל וביניהם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וחה"כ רם בן ברק (יש עתיד) אשר בציוצם ברשת החברתית X לא הודו לרה"מ נתניהו על התנהלותו מול תקיפת איראן. 
"ב-7 באוקטובר יש רק איש אחד שהוא אשם. הוא הראש והוא אשם. אבל ב-14 באפריל כולם נתנו קרדיט. תודה לביידן, תודה לבריטניה ולצרפת. תודה למדע, תודה לטכנאים, תודה לאלביט. תודה לתעשייה האווירית, תודה לרבין. רק אחד לא אומרים לו תודה: בנימין בן צילה. הוא מחוץ לאירוע".
מגל המשיך לתקוף את מתנגדי נתניהו בעקבות הציוץ של חה"כ רם בן ברק, אשר התייחס לאופי ההתנהלות מול תקיפת איראן וכתב כי "הקואליציה שעמדה לצידנו הלילה היא למרות נתניהו ולא בזכות נתניהו".
 

"חבר'ה מה יהיה? מה יהיה עם המרמרת? איפה היה כל המדע שלכם ב-7 באוקטובר? איפה היו כל הרפאל והתעשייה האווירית. איפה היה חיל האוויר ב-7 באוקטובר? לא הבנתי, שמה רק ביבי היה?", כך ציין מגל בתוכניתו. 
 
בביקורת החריפה שלו, התייחס מגל גם לציוץ של רה"מ לשעבר אהוד ברק, שכתב ברשת החברתית X: "הישג חסר תקדים למערכת ההגנה הרב-שכבתית. כל הכבוד ללוחמי ההגנ״א, לתע״א, אלביט ורפאל. גם לביידן ולארה״ב. ואף לירדן ובריטניה. עכשיו העת לתגובה".
 
מגל ציין כי על אופן התנהלותה של ישראל מול תקיפת איראן יש להודות לקב"ה: "קודם כל צריך להגיד תודה רבה לבורא עולם. כפי שאני קם בבוקר ואני אומר לפני שאני פותח את העיניים. מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נפשתי בחמלה רבה אמונתך. הכל יש לנו בעזרת הקדוש ברוך הוא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה