דיגיטל וטק

חברת הסייבר שזכתה בפרס מטעם גוגל: "מגנה על אינספור ארגונים"

פורטינט זכתה בשני פרסים מטעם גוגל. החברה מציעה פתרונות אבטחה ללקוחות Google Cloud. גם בשנה שעברה זכתה החברה בפרס
מערכת ice | 
פורטינט ענקית אבטחת הסייבר המייצרת פתרונות תקשורת מאובטחת (צילום shutterstock)
חברת פורטינט העוסקת בתחום אבטחת הסייבר הודיעה היום (שלישי) כי זכתה בשני פרסים מטעם גוגל בתחומים של אבטחת יישומים ותשתיות. פורטינט מציעה פתרונות אבטחה לארגונים ולקוחות העובדים בסביבת העבודה של ענן גוגל (Google cloud). פורטינט מציעה מגוון פתרונות שונים על פני מארג האבטחה שלהם. בין הפתרונות שהחברה מציעה הם פתרונות הגנה על יישומים ואבטחת תשתית.
החברה פועלת בשיתוף פעולה ארוך שנים עם ענן גוגל. כעת, זכתה החברה שני פרסים עבור שיתוף הפעולה: שותף השנה בקטגורית התשתית ובקטגורית היישומים. זוהי לא הזכייה הראשונה של חברת פורטינט בפרס מתאם גוגל, שזכתה בפרס גם בשנה שעברה.
  
"פרסי השותפים של Google Cloud חוגגים את ההשפעה והערך הטרנספורמטיביים ששותפינו סיפקו ללקוחות", אמר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא תאגידי, אקוסיסטם וערוצים גלובליים ב-Google Cloud. "אנחנו גאים להכריז על פורטינט כזוכה בפרס שותף השנה של Google Cloud לשנת 2024 ולהכיר בהישגיהם, המאפשרים את הצלחת הלקוחות מהשנה החולפת". 
סמנכ"ל השיווק הראשי בחברת פורטינט, ג'ון מדיסון, מסר: "אנחנו גאים לזכות שוב בתואר השותף הטכנולוגי של השנה של Google Cloud בתחום האבטחה, כהוקרה על החוזק והיעילות של פתרונות אבטחת היישומים והתשתית שלנו. הכרה זו היא עדות לשילוב המלא של הפתרונות שלנו עם שירותי Google Cloud ברחבי פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט, המתאפשר הודות למערכת הפעלה אחת, ה-FortiOS. המסירות הבלתי מעורערת שלנו לחדשנות בתחום אבטחת הענן סייעה לאינספור צוותי IT להגן על הארגונים שלהם בעידן הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה