בארץ

רם בן ברק: "החרדים לא בכיס של נתניהו, וזו הסיבה"

ח"כ רם בן ברק שמצחצח חרבות לקראת הפריימריז ב"יש עתיד", מודאג מההתבטאויות של שרי הימין ששואפים לחזור ולהתיישב ברצועת עזה. אל מול נציגי החרדים שנוקטים עמדה ניצית בסוגיה, הוא מזהיר בעיקר את נתניהו ומסביר מדוע דווקא רה"מ צריך להיות זהיר יותר  
דוד זולדן |  3
רם בן ברק (צילום דובר צהל, פלאש 90/ אורן בן חקון)
על רקע הקריאות של שרי הממשלה בכנס הימין ובכללם גם הנציג החרדי הבכיר, השר גולדקנופף לפיו: "חידוש ההתיישבות היהודית בגוש קטיף - תיקון עוול היסטורי", עולה השאלה המתבקשת: האם הגוש החרדי הופך להיות מפלגה ניצית יותר אחרי ה-7 באוקטובר ועד כמה זה מדאיג את מנהיגי האופוזיציה בהווה ובעבר.
פנינו לח"כ רם בן ברק מיש עתיד שמבהיר נחרצות: "אנחנו מזהירים את נתניהו שאם לא יענה לדרישות של החרדים, הם ילכו עם סמוטריץ'". על חידוש ההתיישבות ברצועת עזה, אומר בן ברק כי: "מדובר בטמטום מוחלט ובהזיה משיחית שעלולה להביא לחורבן הבית".
 
כשנשאל בן ברק - האם זה הזמן להכריז על בחירות או כפי שהציע ראש השב"כ, רונן בר, להקים כבר מעכשיו ועדת חקירה ממלכתית, הוא מזהיר כי: "רק בחירות יצילו אותנו.  נתניהו ברפיסות שלו מול בן גביר וסמוטריץ' מסכן ומחריב את ישראל".
״כנס לניצחון ישראל״ כלל מפת התיישבות מרפיח ועד צפון הרצועה, נאומים של שרי ממשלה וקריאות "טרסנפר" ו-"מוות למחבלים". מפגן מרשים של הימין שהתקיים בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות שרים, חברי כנסת וקהל גדול תחת הכותרת: ״רק התיישבות מביאה ביטחון - חוזרים לחבל עזה וצפון השומרון״, עורר הדים והסעיר את המערכת הפוליטית. 
התכנית שהוצגה כללה מספר גרעיני התיישבות בתוך רצועת עזה: גרעין התיישבות יש"י אמור לקום בפאתי העיירה שחרבה בית חנון, גרעין "מעוז" בחוף דרום עזה, גרעין "שערי חבל עזה" בחאן יונס וגרעין ייעודי להתיישבות חרדית בשם "חסד לאלפים" מדרום לרפיח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק בחירות יצילו אותך?
    ברוך 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בבחירות הבאות אתה תעוף לפח האשפה של ההיסטוריה . רק שים לב שלפיד מינה אותך כבר לשר החקלאות. למה? כי אתם לא מבינים מה חושב העם.. בבחירות הבאות בן גביר יהיה המפלגה השניה בגודלה , והליכוד המפלגה הראשונה . ואז מה תעשו? הרי אתם גורמים לי ולשכמוטי לרוץ ולהצביע בן גביר .. ככל שתפיצו יותר דברי שינאה , ככל שתכפישו יותר . כך ארוץ יותר מהר לקלפי כדי להצביע לימין .. בדיוק כמו שקרה לכם עם הגשרים .. ככל שראיתי אתכם בשבתות יותר על הגשרים כך יותר השקעתי בלהביא חברים בני משפחה לקלפיות .
    סגור
  • 2.
    צודק, חייבים לעקור את קיבוצי העוטף.
    מסביר פנים 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אל תפקירו שוב את הילדים שלכם בגבול עוין ואלים.
    סגור
  • 1.
    רם בן ברק ולפיד עלולים להקים מדינה פלסטינית
    דניאל 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להערכתי, בסבירות גבוהה שהם בכיס של האמריקאים.
    סגור