דיגיטל וטק

הזמנתם חבילה מחו"ל? אתר המשלוחים האהוב על הישראלים קרס

חרדה אצל לקוחות יושופס לאחר קריסת האתר הזמנית. בעת שהאתר חזר לפעול כרגיל, לקוחות רבים נרגעו, שכן חששו שהתקלה היוותה סימפטום למשבר חמור יותר בחברה. יושופס מתמחה במשלוח חבילות מארה"ב לישראל, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום זה
מערכת ice |  1
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
לקוחות חברת המשלוחים יושופס חששו היום (שישי) לגורל חבילותיהם, לאחר שהאתר של החברה קרס באופן זמני. מוטי מזומן, בעלים של יושופס, הבהיר כי מדובר היה בתקלה טכנית שנבעה מעבודות שדרוג באתר - והבעיה כבר תוקנה בשעות הצהריים.
לפי דיווחי לקוחות, הם גילו בשעות הבוקר כי לא ניתן להיכנס לחשבונות המשתמש שלהם באתר יושופס. מזומן הסביר שהשיבוש נגרם כחלק מפרויקט שדרוג מערכות החברה, אך הודגש כי בשום שלב לא הופסקה הפעילות הלוגיסטית והשירות נמשך כסדרו.

בעת שהאתר חזר לפעול כרגיל, לקוחות רבים נרגעו, שכן חששו שהתקלה היוותה סימפטום למשבר חמור יותר בחברה. יושופס מתמחה במשלוח חבילות מארה"ב לישראל, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום זה. 
עם זאת, בחציון האחרון דווח על עיכובים ממושכים במשלוח החבילות שהוזמנו. לקוחות רבים טענו שנאלצו לחכות חודשים ארוכים לחבילותיהם. הדבר יוחס לקשיים בתשלומים לרשויות המכס והחברות המובילות. נכון לעכשיו לא מדווח על חבילות שמעוכבות בישראל בגלל יושופס.
עונת הקניות באינטרנט מחו"ל נמצאת בעיצומה, ויושופס צפויה להיות עמוסה בהזמנות. עם זאת, התקווה היא שהתקלה לא תשפיע על הפעילות הרציפה, ושהלקוחות לא יאלצו לסבול עיכובים נוספים מעבר לתקופת המתנה הממושכת הנוכחית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה ממומנת ולא מחוברת למציאות
    רונה 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספטמבר החברה לא מתפקדת (לפני המלחמה). מאות לקוחות התאגדו בקבוצת פייסבוק ווטסאפ ומתלוננים שהחבילות לא מגיעות והחברה לא מתקשרת איתם.משנים להם סטטוס באתר ולא מעדכנים למה החבילות לא נשלחות חודשים ארוכים. מסתבר שיש להם חובות לספקים בארץ ובחול ומלא תביעות נגדם. זהירות!!!
    סגור