כסף וצרכנות

ענקית האופנה הפופולרית בקריסה: מאות סניפים ייסגרו, עובדים יפוטרו

רשת האופנה האמריקנית Rue21 הודיעה כי היא נאלצת לסגור את כל 540 סניפיה, אחרי שכבר סגרה חלק מהן ב-2003 ו-2017.  "במהלך השנים האחרונות, הפעילות העסקית שלנו, כמו של רבים מהחברות בעולם הקמעונאות, הושפעו לרעה מהאתגרים שנבעו ממגפת הקורונה ומגמת שוק שלישי שנבעה מכך", נמסר מהרשת
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
רשת האופנה האמריקנית Rue21 הגישה בקשה (בפעם השלישית) לסגור את כל 540 סניפיה, לאחר שכבר סגרה חלק מהסניפים ב-2003 ו-2017. בסיבוב הזה הרשת טענה כי כל הסניפים שלה אמורים להיסגר בחודשיים הקרובים. עם זאת, צוין כי היא מעוניינת למכור בנפרד את זכויות הקניין הרוחני שלה.
החברה טענה כי היא מושפעת מחברות נוספות אשר הודיעו על פשיטת רגל במהלך השנה האחרונה. "במהלך השנים האחרונות, הפעילות העסקית שלנו, כמו של רבים מהחברות בעולם הקמעונאות, הושפעו לרעה מהאתגרים שנבעו ממגפת הקורונה ומגמת שוק שלישי שנבעה מכך, כולל שינוי בדפוס הקניות של הצרכנים", נמסר מהחברה. עדיין לא ברור האם כלל החנויות יסגרו, או שחלקן ימכרו ויישארו פתוחים במתכונת זו או אחרת, אך אין ספק מרבית הסניפים יפסיקו לפעול.
נזכיר כי גם קמעונאית האופנה האמריקנית "אקספרס" הגישה בקשה לפשיטת רגל, וזאת בשל ירידה דרמטית במכירות בחנויות וסחורה רבה אשר הוחזרה למחסנים. המנכ"ל, סטיוארט גלדינינג, הגיש את הבקשה לבית המשפט בדלאוור וציין כי 95 סניפים ייסגרו עד ה-30 ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה