ויראלי

מגישת ערוץ 14 נזקקת לכסא גלגלים: "תאונה, כוויה דרגה 2"

יערה זרד כתבה בטוויטר שלה והוסיפה תמונה שלה בכסא גלגלים: "תאונה קטנה ביום העצמאות הובילה לכוויה דרגה 2 בכף הרגל ולאשפוז לא קצר בבית חולים. נתראה בקרוב בע"ה אחרי ההחלמה". ומה שלחו לה מהערוץ לבית החולים?
מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום יחצ)
מגישת ערוץ 14 יערה זרד חוותה יום עצמאות לא קל בכלל וסיימה אותה עם פציעה לא פשוטה שהובילה אותה לבית החולים, שם בילתה ביומיים האחרונים, אבל בערוץ כמובן דאגו להראות לה עד כמה היא חסרה.
זרד כתבה בטוויטר שלה והוסיפה תמונה שלה בכסא גלגלים: "תאונה קטנה ביום העצמאות הובילה לכוויה דרגה 2 בכף הרגל ולאשפוז לא קצר בבית חולים. נתראה בקרוב בע"ה אחרי ההחלמה".
 
היא הוסיפה וכתבה: "תודה לכולם על הדאגה ועל ההודעות ולאנשי ערוץ 14 וההנהלה על התמיכה והחיבוק החם. שבת שלום". מהנהלת הערוץ שלחו לה סלסלת פירות עשירה במיוחד והוסיפו פתק בו נכתב: "יערה יקרה, מאחלים לך רפואה שלמה במהרה, מחכים לך משפחת ערוץ 14".
רק לאחרונה, גיא פלג, כתב המשפט של ערוץ 12, הגיש התראה לפני תביעה לערוץ 14, בגין לשון הרע בעקבות כותרת שכתבו בכתבה והציגו אותו בתור "הסנגור של סינוואר" כאשר כתבו בכותרת "גיא פלג מסנגר על סינוואר", לאחר שציטטו קטע שלו מתוך ראיון שערך ברדיו עם בכיר מוסד לשעבר.

במכתב ההתראה לפני התביעה, פלג דורש התנצלות ופיצוי בסך 150 אלף שקל ועורך הדין של פלג, בן קרפל, פרסם באותו מכתב איומים על חייו שקיבל פלג בעקבות הפרסום של ערוץ 14, מגולשים שחשבו שפלג אכן מגן על סינוואר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמרנו שעודף ביביזם מסוכן לבריאות! (ל"ת)
    חברה שלה 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור