תקשורת ומדיה

גיא פלג בטוח: "יותר ויותר מבינים שנתניהו מסוכן לישראל"

בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM, הפרשן המשפטי גיא פלג מתח ביקורת על רה"מ נתניהו. למאזינים אמר פלג: "אני בטוח שיותר ויותר מכם מבינים למה התכוונתי כשאמרתי שנתניהו מסוכן לישראל, שסכנתו מיידית ומוחשית ואין ברירה אלא לזעוק זאת בכל הזדמנות"

מערכת ice |  5
גיא פלג הגיש תביעת ענק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
איש התקשורת והפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, התייחס למצב הביטחוני המורכב של מדינת ישראל, אשר החל כתוצאה מהמלחמה הנוכחית ומתח ביקורת חריפה על רה"מ נתניהו בפני המאזינים בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM
"אני בטוח שיותר ויותר מכם מבינים למה התכוונתי כשאמרתי שנתניהו מסוכן לישראל, שסכנתו מיידית ומוחשית ואין ברירה אלא לזעוק זאת בכל הזדמנות. שלא מדובר בחשש מדומיין אלא בסכנה ברורה ומיידית", פנה הפרשן המשפטי של חדשות 12 אל המאזינים. 
פלג המשיך לתקוף את רה"מ נתניהו וציין כי עמוס הראל, הפרשן הצבאי של עיתון 'הארץ', הגדיר את נתניהו כחטוף ה-135 והוסיף: "גם הפעם הוא דייק. מופקר ומפקיר". לצד דברים אלו, פלג מתח ביקורת על שר האוצר בצלאל סמורטיץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, אשר לדבריו "חותרים למלחמת הכל בכל".

 
"לתת לפירומן בן גביר לנהל את המלחמה זו הפקרות. בן גביר וסמוטריץ' חותרים למלחמת הכל בכל. הצבא דרוך, המילואימניקים מגלים סימני עייפות, אבל בן גביר נחוש להדליק עוד. מתחילת המלחמה ניסה בן גביר לייצר כאן את אירועי שומר החומות מספר 2, חרף זאת ערביי ישראל גילו איפוק וריסון".
בהמשך דבריו, ציין פלג כי למרות התנהלותו הבעייתית, השר בן גביר נחוש להמשיך באופי המדיניות שבו הוא מאמין: "אל בן גביר לא אומר נואש, עכשיו הוא מתכוון למנוע מערביי ישראל לעלות להר הבית בחג שלהם, הוא נחוש להדליק כאן מלחמת דת. נתניהו מבין את הסכנה, הוא יודע עד כמה הר הבית זו אבקת שריפה. אבל נתניהו זורם. מזמן הוא נתן את המושכות לבן גביר. מי ישמור אותנו ממנהיגנו?".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק ביבי
    אבי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שיש את ביבי
    סגור
  • 4.
    כתב מתוסכל חרטטן קשקשן (ל"ת)
    גיא פלג, 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יותר ויותר מבין שגיא פלג מסוכן לישראל (ל"ת)
    צצ 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    יותר ויותר מבינים
    אורן 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה עתונאים כמו גיא פלג מסוכנים לישראל. כדאי שתפנים - זה מה שאנחנו מבינים. אתה הזוי.
    סגור
  • 1.
    גיא פלג
    יעלון 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שמסוכן למדינה ולהשרדותה מכל אוייביני אלה כתבים כמו גיא פלג. מה גיא פלג עשה כבר בחייו למען המדינה עוד עיתונאי כמו לפיד ?
    סגור