תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 נגד ינון מגל: "רדידות תקשורתית, עוד רעה חולה"

עקיבא נוביק, יצא נגד ינון מגל, אחרי שהאחרון "לעג" ליאיר שרקי: "רדידות תקשורת שמגיעה בעקבות קבוצה לא קטנה של מעריצים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיצדיקו כל דבר שהוא יעשה"
מערכת ice |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
עקיבא נוביק, העיתונאי ומגיש חדשות הלילה ב"כאן 11", כתב את הטור השבועי שלו לעלון שבת "שביעי", בו יצא נגד מגיש "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל.
בטור שהעלה נוביק הוא כתב בין היתר כי תקף את מגל בין היתר בעקבות "הלעג" שלו כלפי יאיר שרקי, אחרי שהאחרון דיבר על כל ש"מטרות המלחמה לא הושגו", בעקבות מגוון של סיבות.
 
לטענתו, מדובר ב"רדידות תקשורתית", שמגיעה בעקבות "קבוצה לא קטנה של מעריצים" של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביניהם כמובן ינון מגל, ש"יצדיקו כל דבר שהוא יעשה". עוד טען כחלק מהטור שלו כי מגל "מתפוצץ לראות עיתונאי (יאיר שרקי) דתי, מקצוען, שעושה את שליחותו ומצביע על מומי הממשלה". עוד טען נוביק כי "זאת עוד רעה חולה", בהקשר של ינון מגל כמובן.
כזכור, לאחרונה העלה נוביק פוסט הספד כואב במיוחד לחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא נפרד מבכאב מסבתו לאה וייס, שהלכה לעולמה: "‏סבתא נולדה בין שתי מלחמות העולם להורים שברחו מפוגרומים אל העולם החדש באמריקה, אבל רק כתחנה בדרך לארץ ישראל. כעבור 95 שנות חיים נהדרים סבתא נקברה בעמק האלה כישראלית גאה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוביק חחחחחחחחחח (ל"ת)
    דליה 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מי זה עקיבא נוביק? (ל"ת)
    עודד 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סליחה. מי זה עקיבא נוביק? למה אתם חושבים שנוביק מענין? (ל"ת)
    טל 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור