ויראלי

ינון מגל במתקפה חריפה: "בן כספית הוא מפגר?"

לאחר שכספית כתב על דבריו: "זה ההבדל בין שחקנים, סטנדאפיסטים וכו' שמבצעים את המקצוע שלהם, לבין עיתונאים ושדרנים ופרשנים שעושים מסיבה בשידור חי. מי שלא מבין את זה, מהופנט בכת". בתגובה, כתב מגל על כספית בכמה מחשבוניותיו: "בן כספית הוא מפגר?"
מערכת ice |  2
ינון מגל, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, טוויטר/ בן כספית)
עליית מדרגה בעימות בין אנשי התקשורת ינון מגל ובן כספית. השניים שמרבים להתעמת בתכניתם ב-103FM וברשתות החברתיות, עלו מדרג כשינון מגל מתח ביקורת חריפה אתמול ברשת החברתית X  על קשת 12 ששידרה לאחרונה את תוכנית הסטנדאפ של הקומיקאית עדי אשכנזי, מיהר בן כספית לתקוף אותו. כעת משתמש מגל במונח שטרם השתמש בו נגד הקולגה.
לאחר שתוכנית הפטריוטים בערוץ 14 קיבלה מבול של ביקורות שליליות בחג הפורים, בטענה כי זו התאפיינה בחגיגיות יתר אשר אינה ראויה למצב הנוכחי המורכב, מתח מגל ביקורת חריפה נגד ערוץ 12: "אם אני מבין נכון, אז אמש שודרה בתבהלה 12 תכנית צחוקים עם עדי אשכנזי. וזה לא הפריע לאף אחד? כאילו, מותר לצחוק? או שרק בפורים אסור? (שלא לומר רק לערוץ 14 אסור...)". מגל חתם את דבריו וכתב: "כמה צביעות". 
שותפו לתוכנית הרדיו ב-103 FM של ינון מגל מיהר להגיב לדבריו וכתב ברשת החברתית X: "לטיפוסים האלה צריך להסביר גם שהשמש זורחת במזרח ואסור לעשות צרכים בפומבי". 
"עדי אשכנזי היא סטנדאפיסטית. כפי שיודע כל מי שחי כאן, התרבות חזרה לחיים. הסטנד אפ חי ומופיע, המוסיקה, התיאטרון, הכדורגל וכו'. אפילו ארץ נהדרת משדרת לכל אורך המלחמה". 
 
כספית המשיך בדבריו וציין: "וזה ההבדל בין שחקנים, סטנדאפיסטים וכו' שמבצעים את המקצוע שלהם, לבין עיתונאים ושדרנים ופרשנים שעושים מסיבה בשידור חי. מי שלא מבין את זה, מהופנט בכת". בתגובה, כתב מגל על כספית בכמה מחשבוניותיו: "בן כספית הוא מפגר?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגל הוא הביביסט המגעיל במדינה, ובדקתי טוב שזה נכון
    שיקוף המציאות 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפס מאופס, כמו הבוחרים של הליכוד, שס וכל מה שעם תורה...
    סגור
  • 1.
    בן כספית
    מוחי 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בן כספית חולה הרבה זמן הוא שטוף שנאה וקנאה שמוציאים אותו מדעתו
    סגור