תקשורת ומדיה

עיתונאי גל"צ ייענש? זו התגובה אחרי הביקורת על צה"ל

השדרן התארח בתוכניתו של רביב דרוקר ברשת 13, ויצא בטענות קשות כלפי פעולת צה"ל ברצועת עזה בה חוסלו בניו של אימסעיל הנייה. זאת תגובת גל"צ על הדרישה לפטרו
שירה יום טוב |  1
רזי ברקאי (צילום טוויטר/ רזי ברקאי)
גלי צה"ל מגיבים לדרישתו של שי גליק מנכ"ל בצלמו, לפטר את שדרן התחנה רזי ברקאי לאחר שטען בשידור חי כי חיילי צהל הרגו "סתם שישה אנשים", תוך שהוא מתייחס לפעולת החיסול בה נהרגו שלושה מבניו של איסמעיל הנייה ברצועת עזה.
גליק, מנכ"ל בצלמו פנה ברביעי שעבר לגלי צה"ל ולשר הביטחון במטרה לפטר את שדרן גלי צה"ל רזי ברקאי תפקידו בתחנה, לצד פנייה לרשות השניה להטיל קנס כספי על רשת 13, בשל העובדה שהדברים נאמרו בדיון שהתרחש בתוכניתו של רביב דרוקר בערוץ. 
בתגובה לפנייתו של גליק, השיבו היום מגלי צה"ל בשלילה לדרישתו, ונימקו את ההחלטה. מטעם התחנה נמסר לגליק כי, "הדברים האמורים במכתבך לא נאמרו במסגרת שידורי גלי צה"ל ומכאן שאין לתחנה היכולת לשלוט על הנאמר בבמות אחרות. גלי צה"ל מקפידה בשידוריה על שיח הנצמד לכללי האתיקה העיתונאית, תוך בדיקת העובדות והיצמדות להן במסגרת הסיקור והדיווח אודות ההתרחשויות השונות.
 
נוסיף כי התחנה פועלת מפרוץ המלחמה ועוד קודם לכן לחיזוק ושמירה על מורל החיילים והכוחות הלוחמים בכלל, בשלל אמצעים בשידור ומחוצה לו ותמשיך לעשות כך. גלי צה"ל משתתפת בצער המשפחות השכולות ומייחלת לשיבת החטופים במהרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ע'אזי אל-ברקאווי צריך לעבור לאל-מנאר
    אחמד 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולמצער לערוץ אל-קודס. שם יעריכו את כישוריו.
    סגור