בארץ

משפחתו של איסמעיל הנייה חוסלה בעזה: "מודה על הכבוד"

הישג אדיר לצה"ל: שלושה מילדיו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, כמו גם שלושה מנכדיו, חוסלו בתקיפה מהאוויר. הנייה הגיב: "מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים.  הדם הזה רק יגביר את הנחישות שלנו"
מערכת ice |  1
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
צה"ל רשם היום (רביעי) הישג משמעותי אחרי שבתקיפת רכב שהתבצעה מהאוויר באזור מחנה הפליטים שאטי, ממערב לעיר עזה, חוסלו שלושת ילדיו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה -  חאזם, אמיר ומוחמד, כשבנוסף אליהם חוסלו בתקיפה הישראלית גם שלושה מנכדיו - אמל, רזאן וח'אלד.
הנייה קיבל את הבשורה המשמחת על חיסול משפחתו בעזה, בדיוק כפי שציפינו, שהוא שמח שהם מתו מות שהידים, אך אין ספק שמתחת לפרצוף המפלצת שלו הוא חטף מכה איומה. הדיווח הגיע להנייה בזמן שהוא נמצא בביקור בבית חולים בדוחא, קטאר.
 
בתגובה לחיסול, אמר הנייה לערוץ אל ג'זירה הקטאי כי: "עם הכאב והדם אנו יוצרים תקווה וחופש עבור עמנו, המטרה שלנו והאומה שלנו. הבנים שלי נשארו עם עמנו ברצועת עזה, ולא עזבו אותה. בני העם הפלסטיני שילמו מחיר יקר וגם אני" עוד הוסיף ואמר לסיום ראש הלשכה המדינית של חמאס ששוהה בימים אלו בקטאר, הרחק מהמלחמה בעזה, כי ״מודה לאללה על הכבוד שילדיי ונכדיי הם שהידים".
עוד הוסיף ואמר הנייה: "הניה: "מי שמאמין שפגיעה בבניי תדחוף את חמאס לשנות את עמדתו - הוזה. ישראל מאמינה שבאמצעות פגיעה במשפחות המנהיגים היא תדחוף  אותם לוותר על הדרישות של עמנו - הדם הזה רק יגביר את הנחישות שלנו. איומי ישראל לפלוש לרפיח לא מפחידים את עמנו או את ההתנגדות שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה' נָתַן וה' לָקָח, יְהִי שֵׁם ה' מְבֹרָךְ (איוב א, כא) (ל"ת)
    Dav id 04/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור