תקשורת ומדיה

משפחת החייל שנהרג אישרה: שדרן גלצ יחזור לשדר

לאחר שגלי צה"ל השעו את המגיש עידן קוולר משידורים לאחר שהוריד אב שכול מהקו, כבר למחרת, ביום שני החולף, הוא הגיע ביחד עם מ"מ מפקד גלי צה״ל דני זקן כדי לנחם את משפחת בונצל על מות בנם עמית ז"ל ולהתנצל על המעשה, התנצלות שקיבלו ברצון
מערכת ice |  2
גלצ (צילום מערכת אייס)
אחרי ההתנצלות הכנה והבקשה של המשפחה השכולה שבגלל הושעה משידור, עידן קוולר יחזור לשדר ברדיו גלי צה"ל. הסיפור הגדול של השבוע התרחש בתחילת השבוע, כאשר יצחק בונצל, אביו של חייל צה"ל עמית בונצל ז"ל שנהרג בקרבות בעזה, התראיין לעידן קוולר בגלי צה"ל ואמר מילים קשות שגרמו לאחרון להוריד אותו מהשידור.
במהלך דבריו הקשים, תקף בונצל האב את התקשורת הישראלית וביקש מעם ישראל לכבות את הטלוויזיות ולהפסיק לצרוך. "אל תיתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים. מטפטפים רעל ומעלים את מחיר החטופים. אנחנו העם ננצח אתכם את התקשורת. אנחנו נכבה את הטלוויזיות".
 
קוולר ענה לאב השכול: "אני כאן אעצור אותך. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי. אתה קורא לי מראיין הגון, אבל קורא לכבות את כלי התקשורת שבו אני משדר. נגמר. אני מצטער, אני לא יכול לשאת את זה יותר. אני משתתף בצערך העמוק", ומיד הוריד את בונצל משידור, כאן עורר עליו זעם אדיר מכל קצוות הקשת.
בתגובה לכך, גלי צה"ל השעו את המגיש משידורים וכבר למחרת, ביום שני החולף, הוא הגיע ביחד עם מ"מ מפקד גלי צה״ל דני זקן כדי לנחם את משפחת בונצל על מות בנם עמית ז"ל ולהתנצל על המעשה, התנצלות שקיבלו ברצון.
לאחר מכן, המשפחה פנתה לגל"צ וביקשה כי קוולר ישוב לשדר: "המגיש ישוב לשידור משדרי אקטואליה. זאת בהמשך לתכנית הספורט אותה יגיש היום כמתוכנן. ההחלטה נעשתה בשיח משותף עם משפחתו של חלל צה״ל, עמית בונצל זכרונו לברכה. גלי צה״ל משתתפת בצער המשפחות השכולות ומצדיעה לחללי צה״ל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מותר לבקר את הדתיים,הימין,ביבי,הכל חוץ מהתקשורת.דמוקרטי (ל"ת)
    פלורליזם חחחחחחחחחחח 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזו משפחה אצילה (ל"ת)
    Gilad 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור