תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מקבל פרס יוקרתי: "סיקור איכותי, חיזוק ישראל"

המרכז העולמי של בני ברית הודיע על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2024. שליח חדשות 12 באירופה זכה בפרס בקטגורית העיתונות המשודרת עבור סיקור מעמיק על האנטישמיות הגואה באירופה מאז ה-7 באוקטובר ועבור סדרת ההסכתים "אחד ביום"
מערכת ice |  1
אלעד שמחיוף (צילום עודד בינו, vecteezy)
המרכז העולמי של בני ברית הודיע היום (רביעי) על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2024: הזוכים הם כנען לידור, כתב העולם היהודי של The Times of Israel ואלעד שמחיוף, שליח חדשות 12 באירופה. 
אלעד שמחיוף זכה בפרס בקטגורית העיתונות המשודרת עבור סיקור מעמיק על האנטישמיות הגואה באירופה מאז ה-7 באוקטובר ועבור סדרת ההסכתים (פודקאסטים) שלו "אחד ביום". הוא משמש שליח חדשות 12 באירופה מזה 11 שנה.
 
כנען לידור זכה בפרס בקטגוריה של העיתונות הכתובה עבור סיקור נרחב במהלך שנת 2023 על מגוון רחב של סוגיות שמטרידות את העולם היהודי וקהילות יהודיות בהולנד, טוניסיה וארה"ב. לידור כיהן בעבר כעיתונאי בג'רוסלם פוסט, הארץ ומעריב.

כנען לידור (צילום: באדיבות המרכז העולמי של בני ברית)
הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-32 ברציפות. הפרס מכיר בחשיבות המצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות היום.
לדברי בני ברית, "הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם היהודי על ידי עידוד סיקור איכותי של התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות. הפרס מוענק מדי שנה בטקס רב משתתפים בהשתתפות מרצה אורח מתחומי התקשורת, הממשל או האקדמיה". 
 
הרכב חבר השופטים של הפרס השנה כלל בין היתר ד“ר יהודית אורבך, ראש היחידה ללימודי עיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן (לשעבר); יעקב אחימאיר, עורך ומגיש כאן 11 (לשעבר) וחתן אות מפעל חיים של הפרס לשנת 2016; סלי מרידור, יו"ר דירקטוריון הספרייה הלאומית, לשעבר שגריר ישראל בארה"ב, פרופ‘ גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל באו“ם ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    אריה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתהדרים בכתב שמסקר אנטישמיות....כמה עלובים כמה אוטואנטישמיים,בזה אתם מתהדרים ? ערוץ עלוב
    סגור