תקשורת ומדיה

הישג לעיתונאי ידיעות איתמר אייכנר: זה פרס המצוינות שקיבל

הפרס לעיתונות של המרכז העולמי של בני ברית לשנת 2023 למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית יוענק לאייכנר. ציון לשבח: ג'וש ארונסון ויהודה גרוס. אות מפעל חיים לעיתונאי הוותיק יצחק הילדסהיימר
מערכת ice | 
איתמר אייכנר (צילום יחצ)
המרכז העולמי של בני ברית הודיע היום על הזוכה בפרס לעיתונאות למצוינות בסקירת התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2023: איתמר אייכנר, הכתב המדיני של ידיעות אחרונות ו-Ynet.
בציון לשבח זכו: ג'וש ארונסון, כתב התפוצות של מעריב, ויהודה (ארי) גרוס, לשעבר כתב התפוצות והדתות של The Times of Israel וכיום עורך החדשות של eJewish Philanthropy. אות מפעל חיים יוענק לעיתונאי הוותיק יצחק הילדסהיימר.

אייכנר זכה בפרס עבור סיקור נרחב במהלך שנת 2022 על קהילות יהודיות בארה"ב, רוסיה, ספרד, פולין ובעיקר אוקראינה שסועת המלחמה. הוא פרסם גם סקר על רמת האנטישמיות במדינות שונות באירופה. ג'וש ארונסון ויהודה גרוס, זכו בציון לשבח עבור סדרת כתבות על קהילות יהודיות בקירגיסטן, ארה"ב, בריטניה, פולין ואוקראינה. יהודה גרוס זכה בפרס עבור סדרת הכתבות שפרסם בעת שכיהן ככתב התפוצות והדתות של The Times of Israel.
יצחק הילדסהיימר (87) זכה לאות מפעל חיים עבור עשרות שנים של דבקות בדיווח תקשורתי על היבטים מגוונים של החיים היהודים ברחבי העולם במהלך קריירה של 70 שנה. בין היתר בפרקי הזמן ששימש שליח בקהילות יהודיות בבריטניה ורוסיה.
הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-30 ברציפות. הפרס מכיר בחשיבות המצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל-תפוצות היום. הפרס מדגיש את חשיבות התרומה של התקשורת לחיזוק הקשר בין ישראל והעולם היהודי, החיוני לחוסן של שניהם, על ידי עידוד סיקור איכותי של התפוצות ויחסי ישראל-תפוצות. הפרס מוענק בטקס רב משתתפים בהשתתפות מרצה אורח מתחומי התקשורת, הממשל או האקדמיה.
הרכב חבר השופטים של הפרס השנה: ד“ר יהודית אורבך, ראש היחידה ללימודי עיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן לשעבר; יעקב אחימאיר, עורך ומגיש "כאן" 11 לשעבר וחתן אות מפעל חיים של הפרס לשנת 2016; פרופ‘ אמריטוס סרגיו דלה-פרגולה, המכון ליהדות זמננו, האוניברסיטה העברית; אשר וייל, מו“ל ועורך כתב העת ”אריאל“ (1981-2003); העיתונאי יאיר שלג ופרופ‘ גבריאלה שלו, לשעבר שגרירת ישראל באו“ם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה