תקשורת ומדיה

טלי גוטליב במתקפה חריפה על Ynet: "תמונות מחרידות, כותרות שקריות"

חברת הכנסת העלתה ציוץ לחשבון ה-X שלה, ובו היא טענה כי אתר החדשות "בוחר תמונות מחרידות", אך הדבר שגרם לה לפנות לעורך היה "כותרת שקרית" שנרשמו כציטוט מדויק של דבריה
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
חברת הכנסת טלי גוטליב העלתה ציוץ לחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) ובו היא מבקרת את אתר החדשות "Ynet", על אחת הכתבות שפורסמו אתמול (שלישי). "מילא שבווינט בוחרים את התמונות הכי מחרידות שלי, אבל לציין כותרת שיקרית בעליל זה כבר מקומם", כתבה.
הכתבה עצמה עסקה ב"דף המסרים של הליכוד", והציגה דוגמאות רבות של חברי כנסת מהקואליציה אשר התבטאו נחרצות נגד חברי קואליציה, ביניהם גלנט וגנץ. על גוטליב נכתב כי היא הסבירה שלא מדובר במאבק של "נתניהו נגד ביידן", אלא דווקא "ביידן נגד היהודים". בהמשך הוסיפה כי "זה להעדיף חמאס מרצח על פני יהודים, זאת אנטישמיות בת זמננו". אז מה הדבר שהצליח לעורר את תשומת ליבה של גוטליב?
   
בהמשך הכתבה שובצה תמונה של חברת הכנסת, תחת הכיתוב "גלנט נאבק בעם ישראל, זאת אנטישמיות בת זמננו". על כך היא כתבה: "ווינט בחרו לרשום לצד תמונתי כי גלנט נאבק בישראל. הזייה. סיוון חילאי להבא תשתדלי לדייק. פניתי לעורך ודרשתי תיקון. אז פניתי", והשינויים אכן בוצעו בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה התקשורת לא תעשה לפלג ולהסית כנגד הממשלה ובזמן מלחמה. (ל"ת)
    אילן 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור