בארץ

טלי גוטליב במתקפה על סער: "תנחומיי, פוליטיקה במלוא כיעורה"

לאחר ההודעה של חה"כ גדעון סער על פרישתו מהממשלה בעקבות אי-כניסתו לקבינט, גוטליב החליטה לפרסם פוסט נוקב בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) כנגדו: "אתה את אמון הציבור איבדת, דמיינת שיש לך כח של יותר מארבעה מנדטים"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אתמול (שני) הודיע חה"כ גדעון סער על פרישתו מהממשלה משום שבקשתו להצטרף לקבינט המלחמה לא אושרה. במסיבת העיתונאים שקיים אתמול, אמר: "בלב כבד אך שלם, הודעתי על כוונתי להתפטר מהממשלה וחתמתי על מכתב התפטרות לראש הממשלה, כנדרש בסעיף 22 לחוק יסוד: הממשלה. כמוני עשתה השרה יפעת שאשא-ביטון". חה"כ טלי גוטליב החליטה להתייחס להחלטתו, ופרסמה פוסט נוקב בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר)/
"ח״כ גדעון סער שר ללא תיק לשעבר. תנחומיי. אתה את אמון הציבור איבדת. פרשת מהממשלה בזמן מלחמה ובזמן קריטי של המלחמה. פרשת מהמחנה הממלכתי בזמן מלחמה. דמיינת שיש לך כח של יותר מארבעה מנדטים", כתבה גוטליב. בהמשך הוסיפה: "אזכיר לך שלממשלה הזו יש תיקוף של 64 חברי קואליציה. עם ישראל קיבל הצצה לפוליטיקה מכוערת בה במסווה של מילים גבוהות פעלת ממניע אישי".
   
עוד ציינה חה"כ כי לדעתה, אם סער היה מעוניין לדאוג לעם ישראל, הוא היה עוסק באחדות ובמתן מסרים מחזקים לעם ולצבא, אך הוא "בחר בעצמו ובאינטרסים שלו". את הפוסט היא חתמה באמרה: "פוליטיקה במלוא כיעורה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סער לא מציאה וגוטליב ממש לא מציאה, ג'ורה! (ל"ת)
    ק. פריש 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור