בארץ

גולדקנופף בדרישה חד משמעית: בישראל יגיבו על פתיחת המסעדה בירדן?

שר השיכון והבינוי הגיב על השקתה של מסעדת "7 באוקטובר" בירדן וטען במכתב לשר החוץ ישראל כץ שיש להגיש מחאה לירדן על השם של המסעדה: "לא ייתכן שמדינה שיש לנו קשרים איתה תאפשר את האדרת הטבח הנפשע של אנשים תוך ביצוע פשעים חמורים נגד האנושות"
מערכת ice |  1
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בירדן הושקה מסעדה עם השם המקורי "7 באוקטובר" על רקע טבח ארגון הטרור חמאס שגבה את חייהם של 1,400 ישראלים. המסעדה שנפתחה בעיר כרכ בירדן השוכנת ממזרח לים המלח אמנם שינתה את שמה ל-"אוקטובר" לאחר שהשם הובן כפוליטי לטענת הבעלים.
"השם הוא אוקטובר בלי 7" טען בעלי המסעדה בשיחה עם ynet ואף הוסיף: "אנחנו לא פוליטיקאים ואין לנו שום קשר לעזה, ביתי סיימה לימודי רפואה באלג'יריה", אולם נטען כי על מדיהם של העובדים רשום באמת מסעדת ה-7 באוקטובר.
דבר זה גרם לזעם גדול בקרב שרי הקואליציה בישראל והראשון להגיב באופן מעשי היה שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף שאף שלח מכתב לשר החוץ הנכנס ישראל כץ וטען כי יש להגיש מחאה חריפה לירדן עקב שמה של המסעדה: "לא יכול להיות שמדינה לה יש איתנו קשרים תאפשר האדרת טבח נפשע של אנשים תוך ביצוע פשעים חמורים נגד האנושות".
במכתבו הוסיף השר: "אם מדינת ישראל תעבור על הצעד הזה בשתיקה, זה יביא להאדרת הטבח במדינות נוספות ובעתיד להכחשתו באופן גורף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גולדקנופף אוייב ישראל שלא יהיה צבוע.
    נזכור קואליציה פושעת 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידות רעות של מושחת גנב ועבריין.
    סגור