בארץ

BIG בשיתוף פעולה מרגש: כך תעלה את המודעות להשבת החטופים

פרויקט "זר תקווה" ביוזמת קרן כדר להעלאת וקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים, מתרחב בישראל ומקיים שיתוף פעולה עם BIG  מרכזי קניות
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
פרויקט "זר תקווה" של קרן כדר לתרבות, פועל להעלאה ולקידום המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה, ומסייע במימון מטה המשפחות. המיזם המרגש של קרן כדר רוכש אלפי זרים צהובים ונותן אותם כתשורה לכל תורם. הזרים יוצרים שיח מתמשך ואינטימי בבתים ובארוחה המשפחתית בנושא החטופים, ומוודאים שהנושא לא יירד מסדר היום.
המיזם החל ב"כיכר החטופים" בתל אביב יגיע ב19.1 (יום ו') מלבד מושב הקבע בתל אביב ל-7 מתחמי BIG ו-BIG  FASHION ברחבי הארץ: ירכא, קריות, יהוד, בית שמש, פרדס חנה, באר שבע ואשדוד.

ד"ר אברהם כדר, מייסד קרן כדר לתרבות אמנות ומדע: "המיזם המרגש "זר תקווה" של הקרן שהחל בכיכר החטופים בתל אביב ומתרחב בימים אלו ברחבי ישראל, מסייע במקביל לשתי משימות ראשונות במעלה: הראשונה, החזרת כל החטופים הביתה והשארת הנושא על סדר היום. השנייה, העלאת תרומה משמעותית של הציבור, המועברת ישירות למטה משפחות החטופים והנעדרים".
הילה נוי, מנהלת השיווק של BIG מרכזי קניות: "חלק ממחויבותה החברתית של ביג לחיזוק והעלאת המודעות לנושא שחרור החטופים והשארת הנושא בראש סדר היום התקשורתי, מקיימת החברה מכוון רחב של פעילויות ברמה ארצית ומקומית כדי להשאיר את הנושא בראש סדר היום החברתי. מדובר בזכות לצד חובה. פרויקט "זר של תקווה" מבטא היטב את ההדדיות שבדבר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה