בארץ

מיצג זעקה חדש בכיכר החטופים – ביוזמת המפעל שנשרף בניר עוז

חברת נירלט, שמפעל הצבע שלה בקיבוץ ניר עוז נשרף במתקפה בשביעי באוקטובר, יזמה יחד עם האמן הדרוזי הבינ"ל סאם חלבי הקמת מיצג אומנותי ענק עם המילה "עכשיו!"
מערכת ice | 
המיצג בכיכר החטופים (צילום ניר פקין)
מיצג זעקה אומנותי לשחרור החטופים הוקם בכיכר החטופים, בהשתתפות משפחות החטופים והציבור הרחב. על גבי קיר לבן בגודל של 6 מטרים עם כיתוב ענק של המילה "עכשיו!", הוזמן הציבור לטפטף ולהשפריץ צבע בטכניקה האופיינית לאמן סאם חלבי, כאות זעקה לשחרור החטופים. הגוון השולט במיצג הוא הצהוב, שהפך למזוהה עם מאבק השבת החטופים.
היוזמה למיצג הינה של האמן הדרוזי סאם חלבי מדלית אל כרמל, יחד עם חברת הצבע נירלט מניר עוז שמפעלה נשרף. השותפות בין סאם חלבי לנירלט התחילה כבר כשחלבי הקים את "בית הצבעים" ונירלט תמכה בו.

סאם חלבי הוא אמן דרוזי בינ"ל, היוצר מיצגי ענק בטכניקת טיפטופי והשפרצות צבע ייחודית לו. יצירותיו יוצאות ממסגרות הציור המוכרות והופכות חלקים שלמים של מציאות לעבודות אומנות הסופגת השראה מעוצמת התרבות הדרוזית.
לדברי סאם חלבי, ״מאז השבת השחורה הלב שלנו שבוי בעזה עם כל משפחות החטופים והחיילים. הרגשתי צורך עז ליצור מייצג עם חברת נירלט מניר עוז. המיצג בכיכר החטופים זועק את זעקת משפחות החטופים וכל עם ישראל להשבת כל החטופים - עכשיו!״.

צילום: ניר פקין
תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בחברת נירלט: "יש לנו קשר למאורעות ה-7.10 שכן המפעל של החברה השוכן בקיבוץ ניר עוז נשרף וניזוק משמעותית במתקפת המחבלים על הקיבוץ, מה שהשבית את יכולת הייצור של החברה. ניר עוז זה הבית של נירלט ובכוונת החברה לעשות כל שיידרש במלוא הנחישות כדי לבנות מחדש את המפעל בקיבוץ, שימשיך לייצר כחול לבן. בהזדמנות זאת אציין שכל עובדי החברה שמחים ונרגשים על חזרתה מהשבי של ילנה טרופנוב שעובדת במפעל ומתפללים לחזרתם של כל החטופים במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה