בארץ

שלמה קרעי ממשיך לתקוף: "נאזן ונבלום את הדיקטטורה המשפטית"

על רקע פסילת שופטי בית המשפט העליון את סעיף עילת הסבירות, שר התקשורת שלמה קרעי מתח ביקורת נוקבת על אותה החלטה: "עם או בלי קשר למלחמה, גם בג״צ לא יכול ליצור לעצמו סמכויות יש מאין ולקעקע את יסודות הדמוקרטיה בישראל"
מערכת ice | 
שלמה קרעי (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
על רקע פסילת שופטי בית המשפט העליון את סעיף עילת הסבירות אשר הובאה כחלק מהרפורמה המשפטית וגרמה לרעש ציבורי נרחב בחברה ישראלית, שר התקשורת שלמה קרעי מתח ביקורת חריפה על שופטי העליון בחשבון הטוויטר שלו.

כאמור, אתמול (חמישי) תקף שר התקשורת שלמה קרעי את שופטי בית המשפט העליון אשר רובם פסקו נגד סעיף עילת הסבירות שהממשלה הנוכחית התכוונה לקדם כחלק מהרפורמה המשפטית.
בחשבון הטוויטר שלו כתב השר קרעי: "בזמן שמדינתנו היהודית והדמוקרטית נלחמת בכל הכוח באויב אנטי דמוקרטי ואנטי ציוני, מחליטה חבורה של שופטים, על חודו של קול, לכרסם ביסודות המדינה היהודית והדמוקרטית, בתקווה שרעמי התותחים ועשן הפגזים יהוו עבורם מסך של אש ועשן, בדיוק כמו לפני 30 שנה, מיד לאחר רצח רבין".
קרעי המשיך לתקוף את שופטי בית העליון בשל החלטתם לפסול את סעיף עילת הסבירות וכתב: "עם או בלי קשר למלחמה, גם בג״צ לא יכול ליצור לעצמו סמכויות יש מאין ולקעקע את יסודות הדמוקרטיה בישראל. זו לא העת להתווכח. עכשיו העת לאחדות".
לצד הביקורת הנוקבת שהביע קרעי נגד שופטי העליון שפסלו את עילת הסבירות, ציין שר התקשורת כי הממשלה תפעל בהתאם: "אבל אם יחליט מי שיחליט לדרדר את מדינת ישראל לפי התהום, נצטרך להידרש לכך באופן מיידי. נלמד מהדמוקרטיות הטובות ביותר, נקים בית משפט לעניינים חוקתיים שייבחר על ידי הכנסת, ונאזן ונבלום את הדיקטטורה המשפטית שקורמת כאן עור, גידים ושרירים".
כזכור, אתמול נערכה ההצבעה של שופטי בית המשפט העליון שנגעה בסוגיית עילת הסבירות, שנכללת ברפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה הנוכחית. על פי טיוטת פסק הדין שפורסמה אתמול (חמישי), 7 שופטים הצביעו נגד פסילת עילת הסבירות ואילו 8 שופטים הצביעו בעד פסילת עילת הסבירות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה