בארץ

מזל טוב: סטטיק חוגג יומולדת ורונה-לי מברכת, כך זה נראה

הזוג המלכותי רונה-לי שמעון וסטטיק (לירז רוסו), הפתיעו רבים מוקדם יותר השנה כשהפכו לזוג רשמי. כעת ביום הולדתו, רונה-לי מפרסמת פוסט עם ברכה מרגשת המביעה את עומק אהבתה אליו

מערכת ice |  2
סטטיק ורונה לי בבית החולים (צילום דובר צהל)
מזל טוב: היום (שישי) הזמר והיוצר סטטיק חוגג את יום הולדתו ה-33. בת זוגו, הרקדנית רונה-לי שמעון כתבה בעמוד האינסטגרם שלה ברכה: "מזל טוב נשמה שלי. הכי אני אוהבת לראות אותך קרוב לעצמך. עושה את מה שאתה אוהב. כאן, שמעתי אותך מהחדר מנגן לעצמך והתנגבתי. רגע אינטימי קטן שמספר עליך כל כך הרבה. תמשיך להפיץ אורות. אולי לא סתם אתה נר ראשון של חנוכה".
 
כידוע, סטטיק והשחקנית \ רקדנית רונה-לי שמעון, הפכו לזוג רשמי כחצי שנה בלבד לאחר שסטטיק התגרש משרית פולק, אהובת נעוריו החיפאית. זוהי הזוגיות הראשונה של סטטיק מאז הגירושים ובין השניים עומד הפרש גילאים של 8 שנים, כאשר סטטיק בן 32 ורונה לי בת 40.

הקשר בין סטטיק לרונה-לי התקדם בצעדי ענק. רק בספטמבר האחרון סטטיק המאוהב נצפה  לצד רונה לי ואימו, ניצה רוסו. גם במלחמת "חרבות ברזל" נצפו השניים במעשי התנדבות משותפים.

במהלך החודשיים האחרונים הזוג הגיע לבקר חיילים פצועים במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה, עיר מגוריו של משפחתו של המוזיקאי. במהלך הביקור פגשו השניים את המאושפזים במחלקות השונות, שוחחו איתם ושמעו את סיפורי הגבורה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתאימים ממש (ל"ת)
    אני 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא נמאס לך !!
    שי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי כבר תעזבי אותו ותפסיקי להיות נואשת
    סגור