רייטינג

"הכוכב הבא" בהלם: כך נראתה המשתתפת שהדהימה את כולם, לפני שחזרה בתשובה

מתמודדת הכוכב הבא האהובה אדל זלצר הייתה בעבר חילונית ואף עבדה עם לא אחר מאשר המנהל המיתולוגי של שרית חדד, אבי גואטה, כעת נחשף כיצד נראתה הכוכבת טרם חזרתה בתשובה

מערכת ice | 
הכוכב הבא וכוכב נולד (צילום מסך עריכה אייס וPixbay)
אדל, בת ה- 19 מנתיבות, היא מתמודדת דתייה שהפתיעה את השופטים ואת הקהל עם קולה יוצא הדופן כאשר שרה את השיר "מיכל" של אליאב זוהר. לא רבים יודעים, אבל אדל חזרה בתשובה ממש לא מזמן. בקליפ שצילמה לפני שנתיים, נראית הזמרת בשיא חילוניותיה - וככה זה נראה:
האודישן של זלצר נחשב האודישן הטוב ביותר בתוכנית היות והשופטים התרגשו מקולה פה אחת והיא זכתה ב-47.13% מקולות הגולשים. 
זלצר עברה להתגורר במרכז בעקבות צילומי התוכנית ובשל מצב המלחמה בדרום. היא נשואה ויש לה ילד בשם בארי בן חצי שנה. זלצר סיפרה שהיא בחרה את השיר "מיכל" לזכרה של מיכל רואימי ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים ב-7 באוקטובר.
כעת נחשף כי השתתפותה בתוכנית 'הכוכב הבא' אינו הצעד הראשון בקריירת השירה שלה. בהיותה נערה (בין 16-18) שיתפה פעולה עם אחד האנשים הבכירים בתעשיית המוזיקה בישראל - אבי גואטה, המנהל המיתולוגי של שרית חדד, ועם איש יחסי הציבור עופר מנחם.
עד היום הוציאה אדל מספר שירים וביניהם:"עיניים כחולות", "מרגיש לי לבד" ו"נשימה" בהפקת ג'ורדי. בעת האודישן השופט רן דנקר אמר לזמרת: "את אור ענק, ברגע שנכנסת לפה הסתנוורנו, את עוצמתית מאוד". 
כשנשאלה בראיון למאקו על המשך בחירת השירים בתוכנית אמרה אדל: "אני לא יכולה לגלות. חכו להפתעות. בתקופה הזאת לא קשה לבחור, באופן אוטומטי אני מורידה כל שיר שלא קשור למצב. זה קשור גם לחיבור של הנפש. לפעמים אני מרגישה שזה משהו שאני לא יכולה לוותר עליו".
עוד הוסיפה וחשפה: "בן הדוד של בעלי, זיו שופן ז"ל, נרצח בבארי. הוא כבר היה מחוץ לקיבוץ כשהחליט שהוא רוצה בכל זאת לחזור, כי שמע שיש שם בלגנים. הוא אמר: 'לא מעניין אותי, אם כבר למות, אז למות בבארי'. אנחנו מרגישים את השכול במשפחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה