בריאות

"ילדים עם מוגבלות הם לא בעיה של החצר האחורית"

לקראת היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, שר הבריאות צוות לשכתו הגיעו לביקור במרכז עדי ירושלים. במהלך הסיור, הכירו מקרוב את פעילות יחידת המונשמים במקום ואת מגוון הטיפולים הפנימיים והקהילתיים
מערכת ice | 
אוריאל בוסו במרכז עדי ירושלים (צילום עדי ירושלים)
"ילדים עם מוגבלות הם לא בעיה של החצר האחורית. אלא בראש סדר העדיפויות שלנו": לקראת היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, שר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו הגיע הבוקר (שני) לביקור במרכז עדי ירושלים.
השר ומשלחת של נציגים ממשרד הבריאות זכו להכיר מקרוב את פעילות יחידת המונשמים הייחודית במרכז עדי ירושלים ואת מגוון הטיפולים הפנימיים והקהילתיים הניתנים בעדי ירושלים. הוא התרשם עמוקות מגישת ההנהלה והצוות והראיה של המטופל במרכז כיחידה אחת עם כל בני המשפחה.
השר התרגש מאוד מהמפגש עם הילדים במקום ואמר שהוא מחויב לקדם ולסייע עבור אוכלוסיית בעלי המוגבלויות בישראל. "ילדים עם מוגבלות הם לא בעיה של החצר האחורית. אלא בראש סדר העדיפויות שלנו", אמר השר במהלך ביקורו.
לסיורו של שר הבריאות במרכז עדי ירושלים התלוו גם מנהלים מלשכת הבריאות. לדברי המרכז, על אף שאין זה הסיור הראשון של אנשי לשכת הבריאות במקום, הם תמיד יוצאים מלאי התפעלות ועם רצון להמשיך להיות שותפים ולקדם את העשייה הברוכה בעדי ירושלים בכלל המחלקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה