תקשורת ומדיה

ארגון לתת בפרויקט מוזיקלי: "החברה הישראלית זקוקה לריפוי"

״אור ראשון״: פרוייקט מוזיקלי חדש בהשתתפות נטע ברזילי, אסף אמדורסקי, אלון ומקס אולארצ׳יק ועוד מגוון אמנים, הוקם למען מערך החירום של ארגון "לתת", המסייע למשפחות נזקקות ואוכלוסיות שנפגעו מהלחימה 

מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום אפי יוספי)
בפרוייקט המוזיקלי ״אור ראשון״, נטע ברזילי מבצעת גרסת אקפלה לשיר "נערי שובה אליי" של מרגלית צנעני, המקבל כעת משמעות מצמררת במיוחד. לצידה של נטע נמצא גם המתופף תובל חיים, אחיו של יותם חיים אשר נחטף מכפר עזה - מתופף צעיר ומוכשר בפני עצמו  ונמצא כעת בשבי החמאס בעזה. 
נטע ברזילי: ״תובל ליווה אותי באינספור הופעות ברחבי העולם, והוא חלק מהמשפחה המוסיקלית שלי. כשנודע לנו על אחיו יותם, התכנסנו אצלו בבית אחרי ימים מורטי עצבים לניגון של תקווה, והתחלתי לזמזם את השיר הזה. אמו איריס התפרקה למשמע המילים שמקבלות משמעות שונה לחלוטין". 
עוד הוסיפה הזמרת: "מאז השביעי באוקטובר אני מנסה לגשש את הדרך אל האור בחושך כמעט מוחלט, כל מי שלקח חלק בפרויקט הוא מהמוכשרים והמדהימים שיש לנו בארץ, והיה לי הכבוד לנסות להדליק איתם אור. מקדישה את השיר לכל החטופים הנמצאים בחושך מוחלט". 
 
ארגון לתת מעניק בימים אלו סיוע הומניטרי מיידי רחב היקף למשפחות במצוקה ולאוכלוסיות שנפגעו ממצב המלחמה בכל רחבי הארץ, וביתר שאת בדרום ובצפון הארץ. עם מערך לוגיסטי רחב יריעה ואלפי מתנדבים, ארגון לתת נותן מענה וסיוע לנפגעי המלחמה, וימשיך לסייע בהתאם לצורך וכל עוד ימשך מצב החירום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה