תקשורת ומדיה

שורפות את הבמה: נונו ונטע ברזילי בשת"פ מפתיע

שתי המוזיקאיות המצליחות יעלו על הבמה בהופעה באמפי לטרון שתיערך בחול המועד סוכות. האירוע יחתום את סיבוב ההופעות של אהרוני גל, שנושא את שם אלבום הבכורה שלה, "סטטוס" 
מערכת ice | 
נונו, נטע ברזילי (צילום אדיר פימה, אדיר פימה)
הזמרת נונו (נעמי אהרוני גל), מהכוכבות הגדולות של התקופה האחרונה ומי שאחראית לכמה מהלהיטים הגדולים ביותר בישראל בשנה החולפת, תופיע ביום שלישי ה-3 באוקטובר באמפי לטרון מיני ישראל. מדובר במופע האחרון בהחלט לסיבוב ההופעות המצליח, שנושא את שם אלבום הבכורה הראשון שלה - "סטטוס". 
במופע החגיגי הזמרת צפויה לארח את זוכרת ישראל אירוויזיון 2018, ומי שהביאה את התחרות לתל אביב, הזמרת והיוצרת המצליחה נטע ברזילי. מופע השקיעה בחול המועד סוכות יחתום שורה של הופעות מצליחות של נונו, שהצליחה למכור אלפי כרטיסים למעריציה האדוקים מכל הגילאים. 

לאורך השנה נונו זכתה לשמש גם כפרזנטורית, בין היתר של החלב הצמחי אלפרו. בחודש מאי האחרון צעירה שהגיעה להופעתה של נונו באמפי שוני חוותה התקף אפילפסיה כבר בתחילתה כתוצאה מהבהוב הפנסים. היא נמלטה מהמקום, מעדה במדרגות ומשקפיה נשברו.
 
 
"העולם הוא בקצב מאוד מהיר ויש המון לחץ", חשפה נונו באחד מהראיונות בעבר, "יש גם משהו ממכר בלקבל כל כך הרבה תשומת לב וצריך ללמוד לאזן. אני ממש מנסה לשים את הזרקור על האומנות, אני רוצה ליצור. כשאני מתרגשת מהשירים ומהיצירה שלי, זה מה שמציל אותי. בסוף אם קשה לי ואם יש לחץ, אז אני כותבת שיר והלחץ מתפרק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה