בארץ

דואגים ללוחמים: העמותה שגייסה מיליוני דולרים לציוד טקטי

מנכ"ל קרן ההתחדשות העירונית אפרת מגורים, אלון טירר, הקים עם פרוץ המלחמה את עמותת Israel emergency aid. העמותה הצליחה לרכוש מעל 50,000 חבילות ציוד מציל חיים ולהפיץ אותו למעל 8,000 חיילים. בימים האחרונים החלה העמותה לפעול גם במישור האזרחי במטרה לממן מגורים למפוני יישובי עוטף עזה ותושבי הצפון שנאלצו לצאת מבתיהם
מערכת ice | 
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)

מלחמת חרבות ברזל שפרצה עם מעשי הטבח האכזריים של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, החזירה את תמונות הסולידריות והערבות ההדדית שהיו חסרות לנו כל כך בשנה האחרונה, בשל המחלוקות הפוליטיות והמחאה נגד הרפורמה המשפטית.

אחת מהיוזמות המרגשות שהוקמו היא עמותת Israel emergency aid, אותה הקים אלון טירר, מנכ"ל קרן ההתחדשות העירונית אפרת מגורים. העמותה גייסה מתחילת הלחימה מעל 15 מיליון דולר והפיצה מעל ל-50,000 יחידות אספקה למעל מ-8,000 חיילים בצה"ל שנמצאים בחזית.
 



הציוד שחסר ובו מתמקדת העמותה הוא ציוד טקטי ומציל חיים כגון וסטים צבאיים, אפודים קרמיים, קסדות טקטיות ללחימה ומגני עיניים ללוחמים. הציוד המבוקש כל כך בזמנים אלו, בהם כמות החיילים המגויסים היא חסרת תקדים, קשה להשגה ונרשמים מחסורים נקודתיים בו.

בימים האחרונים החלה העמותה לפעול גם במישור האזרחי ומנסה למצוא פתרונות לאזרחים שפונו מיישובי עוטף עזה, אשר ספגו פגיעה אנושה וגם לתושבי יישובי הצפון הקרובים לגבול, אשר הונחו גם הם להתפנות מבתיהם.

 



עמותה זו הוקמה בנוסף למספר רב של פרויקטים ויוזמות אזרחיות של אנשים טובים מהארץ ומחו"ל, שנוסדו עם פרוץ המלחמה ודואגות לספק ללוחמינו ציוד, אוכל ופריטים נוספים שיכולים להקל במעט על הקושי וכמובן להרים את המורל.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה