ויראלי

רחפן ביטחוני וציוד טאקטי עבור היחידות המיוחדות בלמעלה ממיליון שקלים

עמותת מגדל אור של חתן פרס ישראל הרב גרוסמן מגדילה את היקפי הסיוע בשדה הביטחוני, כשרכשה השבוע רחפן ביטחוני וציוד טקטי ליחידות המיוחדות בלמעלה ממיליון שקלים. סרן ש.ע. מפקד היחידה שקיבלה את הרחפן:  "ישמש כעיניים עבור הלוחמים וישמור על החיילים"
דוד זולדן | 
רחפן (צילום unsplash)
עמותת "מגדל אור" מייסודו של חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן מתגייסת למלחמה. עם פרוץ הקרבות, הקימה העמותה קרן חירום שבאמצעותה היא מרחיבה את תחומי פעילותה גם לסיוע ביטחוני. עד כה סייעה העמותה בציוד לעורף ולצבא ורכשה ציוד צבאי טקטי מגוון הכולל רחפן מבצעי יקר ערך בעל יכולות אסטרטגיות גבוהות, ביגוד תרמי, נעלים צבאיות, מעילי פליז ומצלמות גו פרו בסכום כולל של למעלה ממיליון שקלים.
מטרת הקרן לחזק את צה"ל ולסייע בכל שנדרש לו ככל שהלחימה בעזה תימשך. חבילת הסיוע הראשונית כוללת כ- 150 יחידות של ביגוד תרמי המתאים לפעילות מבצעית ממושכת בשטח, 40 מצלמות גוף גו פרו, 250 נעלים צבאיות וכן 2500 מעילי פליז שמיועדים לחטיבת הצנחנים, לצד רחפן טקטי הרב משימתי שמטרתו לסייע בשטח ללוחמים.
הרחפן הייחודי מסוגו בישראל שנרכש בליווי של קצינים בכירים במיל' קיים בשוק האזרחי ומחזיק ביכולות ביטחוניות מותאמת לחימה הועבר ליחידת עילית שפועלת בימים אלה בשטחי הדרום, ובעמותה פועלים לרכוש עוד עשרות עבור יחידות נוספות. את התרומות לקרן גייסה עמותת מגדל אור מנדיבותם של ישראלים רבים ופילנתרופים יהודים מרחבי התפוצות שנרתמים למאמץ המלחמתי.
"הרב גרוסמן ועמותת 'מגדל אור' מלווים ומסייעים ליחידה שלנו לאורך שנים", מסביר סרן ש.ע, מפקד ביחידת פלס"ר מובחרת שבימים אלה קיבלה יחידתו את הרחפן המקצועי. "עשרות מילואימניקים שלנו שמגיעים ממשפחות נזקקות נתמכים באופן קבוע על ידי העמותה ומקבלות סיוע במזון, וגם הפעם נרתמה העמותה לסייע בשעת צורך זו ומסייעת לחיילנו במזון, ביגוד ובציוד לחימה מתקדם. רק השבוע קיבלנו מהרב תרומה נכבדה של רחפן טאקטי עם יכולות אסטרטגיות מודיעיניות שלא ניתן לפרט, אבל בהחלט אפשר לומר שיעזור לשמש כעיניים ולשמור על חיי החיילים בשטח. כשהרב מאחורינו אנחנו מרגישים חזקים ובלתי מנוצחים. עם ישראל חי!".
הרב יצחק דוד גרוסמן: "'מחשבות בעצה תכון ובתחבולות עשה מלחמה'. בצל הטרגדיה הנוראה שעובר עמנו ראינו מעשי גבורה שטרם ראתה האנושות. יש לנו צבא אדיר ואיכותי, אך מה שמייחד אותנו יותר מכל זוהי הרוח וניסי הניצחונות במלחמות ישראל ויציאת מצרים שלעולם ילוו אותנו, והפיקחות והחוכמה שמאפשרים לחיילינו לקלוט מיידית את מיטב האמצעים הטכנולוגיים יובילו אותנו בעז"ה לתבוסת האויב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה