קריירה ולימודים

מי נלחם בחזית העורף? תנועת הנוער מתגייסת למערכה

סמינר הנוער העובד והלומד עסק בהדרכה בשגרה וחירום. המטרה: להכשיר בני ובנות הנוער לענות על הצרכים הייחודים מול מצבי דחק וחרדה. בני הנוער שפונו מבתיהם יקחו חלק ויקבלו תפקיד על פי הקוד המנחה את התנועה - נוער מדריך נוער 
מערכת ice | 
סמינר הנוער העובד והלומד בימי חרבות ברזל (צילום הנוער העובד והלומד)
יוזמה חינוכית מרגשת: הנוער הלומד והלומד נרתם למאמץ הלאומי בימי מלחמת חרבות ברזל ויסייע בחוסן החברתי. סמינר המדריכים אל המח"ר (מדריכי חוסן חברתי) ביוזמת תנועת הנוער העובד והלומד מכיל בתוכו תכנים חינוכיים ופרקטיים כאחד. הסמינר עוסק בהדרכה בשגרה ובחירום.
למעשה, הסמינר מכשיר את בני ובנות הנוער שמשתתפים בו לענות על הצרכים הייחודים ונותן כלים להדרכה במצבי דחק וחרדה. תנועת הנוער העובד והלומד החליטה להזמין את בני הנוער שפונו מבתיהם לקחת על עצמם תפקיד על פי הקוד המנחה את התנועה - נוער מדריך נוער, קוד שביכולתו לחזק את החוסן האישי והחברתי. 
נוסף על כך, בני נוער אשר לוקחים תפקיד הדרכה בתקופה הזו מעצימים את תחושת המסוגלות גם עבור עצמם וגם עבור החניכים. פעולות אלה מעוררות תחושת משמעות שאין לה תחליף. נערה הבוגרת מהם בשנים בודדות, שעברה את אותם דברים כמוהם - המפגש עמה יכול נותן למענם כוח, תקווה והקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה