בארץ

שקמה ברסלר עונה לגפני: "לא מלחמת דת, התעוררות"

לאחר מהומות כיכר דיזנגוף, מובילת המחאה נגד הרפורמה המשפטית נפגשה עם פעילים מקומיים והצהירה: "אילו הייתי בתל אביב ביום כיפור הייתי מצטרפת". באירוע נכחו גם חברי רשימת מרצ-חוזה חדש המתמודדת למועצת העיר: "לקחנו כמובנת מאליה את המציאות הליברלית"
מערכת ice |  5
שקמה ברסלר (צילום אבשלום ששוני/פלאש 90)
על רקע אירועי יום הכיפורים בכיכר דיזנגוף, נערך מפגש מיוחד בהשתתפות מובילת המחאה נגד הרפורמה המשפטית שקמה ברסלר בתל אביב. האירוע נערך הערב (שלישי) במעמד רשימת מרצ-חוזה חדש המתמודדת למועצת עיריית תל אביב יפו בבחירות לרשויות המקומיות שתערכנה בסוף החודש. במקום נכחה גם סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק התחבורה מיטל להבי. 
"אנחנו תחת מתקפה באינסוף חזיתות", אמרה ברסלר לתושבי השכונה המובילים את המחאה נגד פעילות "ראש יהודי". "אילו הייתי בתל אביב ביום כיפור הייתי מצטרפת. ניסו להגיד שאנחנו שמאלנים ולא הצליח להם, ניסו להגיד שאנחנו נגד ביבי ולא הצליח להם ועכשיו מנסים להגיד שאנחנו לא יהודים וגם זה לא יצליח להם". 

"לקחנו כמובנת מאליה את המציאות הליברלית". ברסלר, להבי ופעילי המחאה בתל אביב (צילום: יח"צ)
"אנחנו צריכים לדאוג בכל מקום, גם במוניציפלי, לדאוג שהאנשים שנמצאים זה אנשים שלוחמים את המאבק הזה", הוסיפה ברסלר. "לקחנו כמובנת מאליה את המציאות הליברלית, את מרחב החיים הדמוקרטי, והבנו שזו שגיאה, ההתעוררות שקורית בארץ היום... זו לא מלחמת דת, זו מלחמה על הערכים הבסיסיים, יהודית ודמוקרטית, אל מול קיצוניות שבאה לפלג ולסכסך". 
"צריך לתת את ההזדמנות לאנשים שמוכנים לשאת בנוסף לעול התפקיד הסטנדרטי גם את הנטל של המאבק למען ערכים דמוקרטיים וליברליים", אמרה ברסלר. "ככל שיהיו כאלה בכל מקום בחברה כך אנחנו נגדיל את ההשפעה שלנו ונשנה את פני החברה שלנו באופן אקטיבי. אני שמחה לראות אנשים שהכרתי בחודשים האחרונים ומרגישים כמו משפחה, עושים את הצעד הזה במוניציפלי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שקמה פרצל מה זה את מאוסה! (ל"ת)
    אורי 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צריכים להחליף שם.
    הרג"א עופר המשיח 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מפלגת מרץ נותרה במהלך שנות ה 2000 עם אותה חשיבה לא ביקורתית לגבי הפרדיגמה שאם רק ניתן לערבים שטח, הם ישיבו לנו בשלום. את "הכיבוש" דחפו לכל נושא אזרחי וכמעט ונעלמו מהמפה. הם והעבודה. יואילו בטובם ויפנימו שעברו כמעט 30 שנים מאז ההסכם הגרוע מול ערפאת ושייתרכזו בבעיות אזרחיות. שישנו שם תחילה. שיקימו מצע חדש שהנושא ישראלי-ערבי מקבל חשיבה חדשה -- ויפרחו מחדש. העם צמא למנהיגות משכילה שנלחמת בשחיתות ומחסלת בחוכמה וברגישות את הבעייה של היהודים המתבדלים.
    סגור
  • 3.
    ועוד איך מלחמת דת! ניראה אותך בהתעורורות מול המסגדים
    אליהו 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניראה אותך "גיבורה" על האיסלם!!! אפסית מאופסת. אישה שהשתן עלה לה למוח!!!
    סגור
  • 2.
    מזכיר רדיפת יהודים בשואה (ל"ת)
    רוני 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    אנטישמית, (ל"ת)
    שי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור