בארץ

נחשף סרטון מצלמות הגוף של השוטרים ממעצר המפגין: "לא מתנגד"

סרטון חדש שטרם נראה מהמעצר המפורסם של הנער בן ה-18 אמיתי עבודי, מציג כיצד נלקח על ידי השוטרים ונאזק: "סתום את הפה, שים לו אזיקון"
מערכת ice |  5
סגן ניצב יאיר חנונה (צילום אינסטגרם Ronni Azulike)
המעצר המתוקשר של הנער בן ה-18 אמיתי עבודי, בו הוכה לטענתו על ידי השוטרים ובהם מפקד יס"מ תל אביב סנ"צ יאיר חנונה, הוצג היום לראשונה מזווית חדשה: מצלמות הגוף של השוטרים.
בתוכנית "חמש עם רפי רשף" הוצג לראשונה הסרטון בו שומעים את הנער מנסה להגיד לשוטרים ש"הוא לא מתנגד", ונאזק בכוח. השוטרים אומרים בין היתר: "בוא לפה, סתום את הפה. לא לסובב את היד. תחזיק את הידיים שלך מאחורה. שים לו אזיקון".

עו"ד עופר ברטל, שמייצג את סנ"צ חנונה, אמר בתוכנית כי הסרטון מוכיח שחנונה לא אמר לעבודי "אאנוס את אימא שלך", כפי שטען הנער. לטענה שאת האמירה אמר חנונה בניידת, השיב ברטל: "חנונה לא היה איתו בניידת". "בסרט רואים באופן ברור שהוא לא מכה", הוסיף ברטל.
 
היום נחקר סנ"צ חנונה במשרדי מח"ש בחשד לאלימות נגד מפגינים. מנגד, הנער אמיתי עבודי הוזמן לחקירה כבר בפעם השלישית על התנהגותו בהפגנה.
היום קיים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, "שיחת גיבוי" עם לוחמי יס"מ ת"א, בעקבות חקירתו במח"ש של סנ"צ יאיר חנונה וארבעה שוטרים נוספים. באקט חריג של שוטרי יס"מ, התקבצו עשרות לוחמים מחוץ למשרדי מח"ש למפגן תמיכה בשוטרים שנחקרו וקיבלו אותם במחיאות כפיים וריקודים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני עם שוטרי היס'מ הגבורים ששומרים על הסדר
    בהצלחה לשוטרים 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השוטרים עושים עבודתם בנאמנות רבה כבר 7 חודשים מול עברינים פורעי-חוק אלימים וחוצפנים שחושבים שמותר להם הכל .
    סגור
  • 2.
    התגרות בשוטרים
    יואב 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המפגינים ביזו קיללו הרעישו ללא הפסקה עם צפצפות ברעש מחריש אוזניים שבן אדם נורמלי יכול להשתגע אחרי חמש דקות , התגרו בשוטרים והכי חוצפה שהעצור קורא לתקשורת בזמן שהוא עצור . עשה עבירה וצועק לתקשורת שיצלמו את השוטרים עוצרים אותו . שישב בכלה העבריין הזה שהתקשורת עשתה לו פרסומת בחינם . הבנתם ? ככה עושים הפיכה משטרית ויש לקהל הזה מנהיגים , לא סתם , הכל מתוכנן להפיל את הממשלה . אנחנו לא טיפשים אם חשבתם אותנו לכאלה . לכן זכינו בבחירות . לא אגלה את הסוד העיקרי להצלחה בבחירות , הוא שמור אצלי על מנעול ובריח כדי שזכה גם בבחירות הבאות לכנסת . ימין מלא מלא מלא עם רוב דתי וחרדי .
    סגור
  • 1.
    ילדי שמנת ששמו להם אזיקים בוכים על אלימות
    ישראל 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא קיבלתם מכות ואתם לא יודעים מה זה. אם תרצו להרגיש אלימות לכו להפגנה של ערבים
    סגור
  • ילדי שמנת שהם לא עבריינים כאילו?
    מיכל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזה אתה מתכוון? שיתביישו, אין להם נסיון בהיתקלות עם שוטרים אלימים.
    סגור
  • בסרטון אחר רואים איך השוטר הטוב גורר אותו בשיער.
    המלך עופר המשיח 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לזה שום הצדקה. הבחור לא זרק על אף אחד בקבוק מולוטוב או אבנים. מי שמאחל מכות לצד פוליטי שאינו מסכים איתו לא מבין באיזו קלות הגלגל יכול להתהפך.
    סגור