בארץ

כץ: "ההפגנות רק מגבירות את הנחישות שלנו להעביר את החקיקה"

בקואליציה לא מתכוונים לוותר על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית, זאת למרות המשא ומתן שמתנהל בין הקואליציה לאופוזיציה במטרה להגיע להסכמה על מתווה החקיקה. שר האנרגיה התייחס לאפשרות להגעה להסכמה רחבה
מערכת ice |  2
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)

בקואליציה לא מתכוונים לוותר על המשך החקיקה למרות ההידברות עם האופוזיציה במטרה להגיע להסכם על מתווה החקיקה, הבוקר התראיין שר האנרגיה ישראל כץ לתוכנית הבוקר של קשת 12 בהנחיית ניב רסקין והבהיר כי הקואליציה נחושה להעביר את החקיקה.

"מתקיימת הידברות עם מאמצים בלתי פוסקים להגיע להסכמות, אבל לא נעצור את החקיקה, זה רק מגביר את הנחישות שלנו" הסביר כץ והמשיך: "הדיבורים יימשכו אבל החקיקה בכל מקרה תעבור הערב מקווה שבהסכמה רחבה, יש מאבק כוחני מצד מוחים ומפגינים שבנו חבילת איומים שמורכבת מסרבנות, חסימת נתב"ג וחסימת כבישים במטרה לכופף את הממשלה, אנחנו נייצג את הבוחרים שלנו בהצבעות בכנסת ולא באלימות".
 


השר כץ התייחס למגעים המתנהלים מול האופוזיציה: "אני לא מנהל את המגעים אבל סומך על ראש הממשלה שיקבל את ההחלטות הנכונות גם אם זה יהיה סמוך לחקיקה, אם הדברים יעלו ונוכל להגיע להסכמה רחבה זה תמיד עדיף, בליכוד אין מחנות מה שיחליט ראש הממשלה זה מה שיהיה, כולם הסכימו כולל באופוזיציה שצריך שינויים במערכת המשפט".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כץ יא לקלק של ביבי לך תגדל תפוחי אדמה (ל"ת)
    אנרכיסט 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הרסתם את המדינה. ואני ליכודניק
    אבי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמצביע ליכוד אני אומר לכם - ההיסטוריה תשפוט אתכם על החרבת מדינת ישראל
    סגור