בארץ

המוחים בקריאה ליו"ר ההסתדרות: "עזור לעצור את פירוק צבא העם"

תנועת אחים לנשק, שלחה מסר ליו"ר ההסתדרות הכללית, ארנון בר דוד: "ארנון - גלה שוב את המנהיגות שלך לעם ישראל, תפעיל את כוחך העצום ועזור לעצור את פירוק צבא העם"
מערכת ice | 
ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, אבשלום ששוני, תומר נויברג)
מאות אלפי ישראלים יצאו אמש (ראשון) לרחובות על מנת להפגין בעד ונגד הרפורמה המשפטית, כאשר החקיקה של עילת הסבירות עשויה לעבור בקריאה שנייה ושלישית בהצבעה בכנסת, אחרי שכבר עברה בקריאה ראשונה. על פי הדיווחים, מעל 100 אלף איש היו בכל אחת מההפגנות.
קודם לכן, ההסתדרות והעומד בראשה, ארנון בר דוד, ניסו להציג מתווה לפשרה בין שני הצדדים, אך בליכוד סירבו לכך בטענה כי זו אותה פשרה שהציג יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד.
כחלק מההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, תנועת אחים לנשק, שלחה מסר ליו"ר ההסתדרות הכללית, ארנון בר דוד: "צבא העם יש רק בדמוקרטיה, וגם ארגון עובדים חזק יש רק בדמוקרטיה. אנו קוראים ליו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, אשר הוכיח מנהיגות בחודש מרץ, שיפעיל שוב את כוחו העצום ויעזור לעצור את פירוק צבא העם".
עוד נמסר מאחים לנשק כי "הצבא במשבר עמוק. אנו יודעים שהוא בעצמו היה איש צבא, הוא מבין את הסולידריות שיש בין חיילי המילואים וכמה קשה היה הצעד של אי התנדבות ליותר מ-10,000 חיילי מילואים. ארנון - גלה שוב את המנהיגות שלך לעם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה